AUDYT KONTA FACEBOOK ADS

Pokażę Ci, co zrobić, by Twój biznes zarabiał na Facebooku więcej.

Zlikwiduj nietrafione wydatki. Popraw klikalność i konwersję. Pozyskuj klientów niższym kosztem.

Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt?

Bo na FB łatwo jest przepalać pieniądze. Wielu przedsiębiorców klika w opcję 'promuj post' i... traci 80% potencjalnych korzyści z reklamy.

Jeśli nie działa się z Facebook Ads zawodowo, trudno poznać wszystkie zależności. Ograniczanie formatów i celów, słaby albo brak remarketingu, błędne wnioski ze słabej analityki – to tylko przykładowe błędy sprawiające, że pozyskujesz za mało klientów, a za tych pozyskanych płacisz wielokrotnie więcej, niż powinieneś.

Dobra wiadomość jest taka, że niewielkie zmiany często wystarczą, by znacząco podnieść opłacalność reklam. Po ponad 8 lat pracy w marketingu online, wiem na co zwracać uwagę i chcę podzielić się z Tobą tą wiedzą.

time icon

Nie masz czasu

Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.

money icon

Unikasz dużych kosztów

Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.

vision icon

Potrzebujesz świeżego spojrzenia

Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.

bullseye icon

Potrzebujesz konkretów

Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.

brainstorm icon

Działasz po omacku

Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.

Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Problem -> Rozwiązanie
    (i nic więcej).

    Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie podniesie skuteczność Twoich reklam Facebook Ads najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.

  • Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy

    Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy, bym w kilka godzin sprawdził najistotniejsze kwestie na Twoim koncie Facebook Ads i żebyś ściął wydatki lub zwiększył zysk z reklam (w skrajnych przypadkach nawet o kilkaset %!)

  • Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 8 letnim doświadczeniem

    'Siedzę' w marketingu online ponad 8 lat. Regularnie badam konta nowych klientów, co sprawia, że mam szeroką perspektywę Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę byś wydawał mniej i pozyskiwał większą ilość klientów.

  • Koniec z działaniem na ślepo.

    Nie będziesz musiał godzinami przeklikiwać się przez panel reklamowy Facebooka i szukać ukrytych opcji Wskażę Ci konkretne miejsca i ustawienia, które należy zmienić. Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.

Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.

Zbadam 73 aspekty Twojego konta, aby w Twojej kieszeni zostało więcej pieniędzy.

Struktura

Struktura

Od struktury konta i poszczególnych kampanii zależy skuteczność Twoich reklam. Czy odpowiednio dzielisz kampanie ze względu na cel jaki mają osiągnąć?

Targetowanie

Targetowanie

Czy na pewno docierasz do właściwych odbiorców i wykorzystujesz wszystkie opcje targetowania? Dla przykładu, jest przynajmniej kilkanaście opcji zwiększających szansę na dotarcie do zamożniejszych klientów.

Analityka

Analityka

Czy znasz skuteczność poszczególnych kampanii? Masz odpowiednio skonfgurowane konwersje? Znasz koszt pozyskania klienta? Optymalizujesz kampanie na podstawie danych?

Listy odbiorców

Listy odbiorców

Remarketing i 'podobni odbiorcy' to podstawa jeśli myślisz o wysokim zwrocie z inwestycji. Czy prawidłowo wykorzystujesz te możliwości?

Reklamy

Reklamy

Treść i grafka są równie ważne co techniczne ustawienia kampanii. Dobry copywriting pozwala się wyróżnić na tle dziesiątek rywalizujących z Tobą firm.

Koszty

Koszty

Wykluczasz słabo działające umiejscowienia reklam? Wiesz, które kreacje działają najlepiej? Znasz raport konwersji wspomaganych pozwalający określić rolę reklam FB w pozyskiwaniu klientów?

Piksel Facebooka

Piksel Facebooka

Czy Twój piksel jest wgrany poprawnie? Zbierasz dane o 'zdarzeniach' pozwalających stworzyć właściwe grupy odbiorców, czy może poprzestajesz na bazowej konfguracji, tracąc pieniądze?

Konkurencja

Konkurencja

Analizowałeś działania konkurencji? Wiesz jak podejrzeć ich reklamy oraz sprawdzić jakie kierowanie stosują w swoich kampaniach? Pokażę, jak to sprawdzić

Laptop z checklistą audytową

Sprawdź checklistę audytu Facebook Ads

Abyś wiedział na co zwracać uwagę w obecnych i
przyszłych kampaniach reklamowych.

Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 67 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział, jak ustawić skuteczną kampanię samodzielnie.

Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję gdzie i jak można
sprawdzić poszczególne elementy. Już sama lista pozwoli Ci reklamować się na Facebooku
lepiej niż 90% małych i średnich przedsiębiorców.

Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt Facebook Ads, a otrzymasz:

check icon

Konkretną instrukcję poprawić wyniki Twoich kampanii aby pokazującą jak 'od ręki' więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni. To oszczędność na poziomie od kilkuset, do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

check icon

Wiedzę, która pozwoli Ci generować wyniki lepsze niż większość małych przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs tworzenia kampanii w Facebook Ads.

check icon

Pełną checklistę z 73 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy prowadzeniu kampanii Facebook Ads. Dzięki checkliście będziesz również wiedział, czy specjalista zajmujący się Twoim kontem robi dobrą robotę.

check icon

Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.

Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.

Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.

Dlatego oferuję audyt już za 979 

Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Maciej Bukowiec
Z Robertem współpracuję już od dobrych kilku lat przy obsłudze reklamowej dwóch sklepów internetowych. Zakres prac to między innymi Google Ads, Facebook Ads, SEO, a także wytyczne dotyczące zmian samych sklepów. Świetna komunikacja i szerokie spojrzenie wychodzące poza "rolę" i wskazujące, co jeszcze można zrobić, aby rozwinąć biznes.

Maciej Bukowiec

Kringle.pl

Rafał Konarzewski
Działaliśmy z Robertem przy wielu projektach. Sklepy internetowe, serwisy usługowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Robert to przykład marketera kompletnego - patrzy na cały biznes i znajduje sposoby na jego poprawę. Wychodzi z inicjatywą, rozmawia technicznie z programistami, mając jednocześnie wyczucie w tworzeniu treści "pod klienta".

Rafał Konarzewski

Nunu.pl

Kamil Kamiński
W trakcie moich biznesowych działań przewinęło się wielu "speców" od marketingu. Z Robertem konsultowałem się kilkukrotnie, zawsze otrzymując ciekawe wnioski do zastosowania w firmie. Dawka strategicznej wiedzy podana w przystępny sposób. Widać, że to doświadczony gość, który siedzi w tym na co dzień.

Kamil Kamiński

Upshift.work

Karolina Bertman
Działamy w niszowym biznesie, świetnie znamy branżę, a naszym głównym kanałem pozyskiwania ruchu były wyszukiwarki (SEO). Osiągnęliśmy jednak "sufit" i szukaliśmy doświadczonego konsultanta, który wskaże jak rozwinąć nasz międzynarodowy, oparty o wiele domen biznes. Polecono nam Roberta i był to dobry wybór -  wskazał nam drogę, rozpisując wszystkie elementy w czytelny sposób i pokazując, jak wiele możemy jeszcze zrobić.

Karolina Bertman

Polidomes.com

Krystian Szastok
Robert działał ze mną przy dziesiątkach projektów SEO dla anglojęzycznych klientów - pomogłem mu zdobyć wiedzę w tym zakresie. Audyty SEO, poszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, analiza stron i treści - stało się to dla niego chlebem powszednim. Jako osoba rzetelna i dobrze pracująca z innymi, Robert koordynował też prace kilkuosobowego zespołu. Dobrze wspominam naszą współpracę!

Krystian Szastok

RobotZebra

Piotr Iwanicki
Roberta znam od strony jego wiedzy w zakresie e-commerce, SEO i płatnych reklamach Google Ads w branży deweloperskiej. Zwraca uwagę na detale, starał się też dogłębnie poznać biznes przed odpaleniem reklam, tak aby wykorzystać budżet w efektywny sposób. No i prywatnie jest sympatycznym gościem. Krótka rozmowa wystarczy, aby się o tym przekonać. Polecam również za świetny stosunek jakości do ceny usług.

Piotr Iwanicki

Sklepowacity.pl

Wybierz audyt dla siebie

Audyt Facebook Ads + wdrożenie zmian

Jeśli chcesz, bym wdrożył zmiany za Ciebie

1979 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Facebook Ads.
  • Wdrożenie zmian wskazanych w audycie.Jeśli nie masz czasu aby zrobić to samemu - wdrożę wszystkie zmiany dla Ciebie.
Zamów audyt z wdrożeniem

Bazowy audyt Facebook Ads

Idealny dla małych i średnich firm.

979 
  • Skupienie się na tych elementach, które najmocniej przełożą się na Twoją sprzedaż.Wskażę tylko te obszary, których poprawa realnie zwiększy skuteczność Twoich kampanii.
  • Doskonały stosunek ceny do jakości.Wiedza z audytu i dodatków jest warta tysiące złotych. To esencja wieloletniego doświadczenia marketingowego.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Checklista z 45 punktami w formacie xlsx. (200zł 0zł)
    Dzięki liście dowiesz się co i gdzie poprawiać. Będziesz również w stanie sprawdzać działania obecnego marketera.
  • Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (50zł 0zł)
    Solidna dawka wiedzy marketingowej w gratisie.
Zamów audyt
najczęściej wybierany

Audyt Facebook Ads + Audyt UX Strony

Świetny by całościowo zwiększyć sprzedaż.

1859 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Facebook Ads.
  • Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Zamów audyt
6% rabatu w zestawie

Co dalej, czyli jak wygląda proces

  1. ikona kroku

    Zamów audyt

    Wybierz rodzaj audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się "odepnę".

  2. ikona kroku

    Nadaj dostępy

    Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics oraz konta reklamowego na Facebooku. Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.

  3. ikona kroku

    Odpręż się

    Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na zaudytowanie Twojego konta. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.

  4. ikona kroku

    Odbierz audyt, wprowadź zmiany i zarabiaj więcej na reklamach Facebook Ads

    Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żebyś podejmował lepsze deyczje w oparciu o dane. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.

Najczęściej zadawane pytania

Załóżmy, że przez nieoptymalne ustawienia Twoich kampanii tracisz 20% budżetu miesięcznie na docieranie do niewłaściwej grupy odbiorców, a na adsy wydajesz 1500 zł miesięcznie.

Oznacza to, że od momentu wdrożenia zmian, oszczędzasz 300 zł w każdym kolejnym miesiącu.

Do tego, przyjmijmy, że zmiany w reklamach i ustawieniach, które proponuję, sprawią, że klikalność Twoich reklam wzrasta (np. z 3% do 8%), a średni koszt kliknięcia spada (np. z 60 gr do 45 gr).

Pozyskujesz więc więcej ruchu wydając mniej, znacząco zmniejszając koszt pozyskania każdego leada/klienta. W takiej sytuacji wzrost sprzedaży zobaczysz już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu zmian.

Z audytem otrzymasz też checklistę, która da Ci wiedzę i pozwoli Ci samemu optymalizować kampanie znacznie lepiej niż do tej pory.

Jeśli zatrudni(a)sz agencję, będziesz w stanie merytorycznie odnieść się do pracy jaką wykonują.

W najlepszym przypadku, zaczniesz zarabiać na Facebooku (znacznie) więcej. W najgorszym, otrzymasz niezależne, obiektywne potwierdzenie, że Twoje obecne działania są prowadzone rzetelnie.

Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 3 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 8 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 11 dni roboczych, i tak dalej.

Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Ty lub Twoja agencja świetnie prowadzi Twoje Facebook Adsy i mimo starań nie znalazłem tam poważnych błędów lub możliwości zwiększenia Twojej sprzedaży - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.

Tak, możesz zamówić pakiet obejmujący wdrożenie zmian wynikających z audytu. Natomiast jeżeli prowadzisz Adsy sam - rozważ wdrożenie zmian samodzielnie. Dzięki instrukcjom zawartym w audycie nie będzie to trudne, a poznasz lepiej system reklam Facebookowych.

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz instrukcję pokazującą krok po kroku jak przyznać dostępy do Google Adsów. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy - dzwoń lub pisz śmiało.

Bo dzięki ponad 8 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.

Listę tego, co sprawdzam zobaczysz w checkliście jaką dostarczam razem z zamówionym audytem. Elementów jest wiele, niektóre z nich to poprawność wdrożenia piksela FB, użyte targetowanie, atrakcyjność użytych tekstówe i grafik w reklamach, spójność lejka sprzedażowego i inne.

Jak to często bywa, najlepsza odpowiedź brzmi: to zależy. Jeżeli prowadzisz Adsy sam, w amatorski sposób, i 'wyklikałeś' sobie kampanię w godzinę, może się okazać, że po wdrożeniu zmian w Twojej kieszeni będzie zostawało (w zależności od skali wydatków) od kilkuset do kilku tysięcy złotych więcej. Zmiany, które zaproponuję będą miały na celu zwiększenie klikalności / trafności Twoich reklam (więcej ruchu o wyższej jakości) i ograniczeniu zbędnych wydatków na rzeczy, które nie działają.

Tak. Jednym ze sposobów jest danie mi czasowego dostępu do swojego konta. Drugi to utworzenie nowego maila w firmowej domenie i przyznanie mi dostępów poprzez ten nowy adres. Można wtedy powiedzieć, że to dostęp przyznany dla nowego pracownika firmy.

Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:

Audyt Google Ads

Google Ads nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt SEO

Czy obecna agencja
'dowozi' wyniki?

Sprawdź

Audyt UX Strony WWW

Twoja strona to
fundament działań online.

Sprawdź

Audyt Google Analytics

Podejmuj decyzje biznesowe
w oparciu o dane.

Sprawdź

Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.

Jak zdobyłem swoje doświadczenie?

Poprzez ponad 8 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.

Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.

Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.

Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.

Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.

Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.

Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Moje certyfikaty:

certyfikat google
certyfikat google
certyfikat hubspot
certyfikat youtube
certyfikat go.pl

Odblokuj potencjał reklam na Facebooku. Zredukuj koszty i dotrzyj do odpowiednich odbiorców.

Nic nie ryzykujesz. Jeśli audyt nie spełni Twoich oczekiwań, zwracam 100% środków.

Zamów audyt Facebook Ads
człowiek stojący przed wykresem ze wzrostem sprzedaży