AUDYT KONTA GOOGLE ADS (DAWNIEJ GOOGLE ADWORDS)

Zbadam Twoje konto i pokażę Ci co zrobić, by za 7 dni Twój biznes zarabiał więcej na reklamach Google Ads/Google Adwords

Zlikwiduj nietrafione wydatki. Popraw klikalność i konwersję. Pozyskuj klientów niższym kosztem.

Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.

Dlaczego nie warto reklamować się w Google bez solidnego audytu?

Bo Google Ads nie jest domyślnie nastawione na sukces Twojej firmy. To dziesiątki ustawień i szczegółów, o które trzeba samodzielnie zadbać, by system reklamowy zaczął działać na Twoją korzyść.

To normalne – Google Ads służą tysiącom firm na całym świecie, interfejs musi więc być uniwersalny

Jeśli nie jesteś marketerem i nie śledzisz zmian w tym systemie, jestem pewien, że nie wykorzystujesz jego potencjału nawet w 50%.

Moim zadaniem jest odblokowanie tego potencjału.

time icon

Nie masz czasu

Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.

money icon

Unikasz dużych kosztów

Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.

vision icon

Potrzebujesz świeżego spojrzenia

Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.

bullseye icon

Potrzebujesz konkretów

Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.

brainstorm icon

Działasz po omacku

Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.

Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Problem -> Rozwiązanie

    Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie podniesie skuteczność Twoich reklam Google Ads najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.

  • Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy

    Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy, bym sprawdził najistotniejsze kwestie na Twoim koncie Google Ads i żebyś ściął wydatki lub zwiększył zysk z reklam (w skrajnych przypadkach nawet o kilkaset %!)

  • Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 7 letnim doświadczeniem

    Siedzę w Google Adsach od ponad 7 lat. Regularnie badam konta nowych klientów, co sprawia, że mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę byś wydawał mniej i pozyskiwał większą ilość klientów.

  • Koniec z działaniem na ślepo.

    Nie będziesz musiał godzinami przeklikiwać się przez panel Google Ads i szukać ukrytych opcji. Wskażę Ci konkretne miejsca i ustawienia, które należy zmienić. Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.

Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.

Sprawdzę 80 miejsc i ustawień Google Ads, byś mógł na nich więcej zarabiać

Struktura

Struktura

Poprawna struktura konta to podstawa. 3 na 4 audytowane konta robią to źle, przez co koszt kliknięcia jest wysoki, a w reklamy klika mniej osób.

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe

Jeśli stosujesz frazy w nieodpowiednim dopasowaniu wyświetlasz się na słowa niezwiązane z Twoim biznesem, przez co tracisz pieniądze każdego dnia.

Analityka

Analityka

Czy znasz skuteczność poszczególnych kampanii? Odpowiednio skonfigurowałeś śledzenie konwersji? Znasz koszt pozyskania klienta?

Rozszerzenia

Rozszerzenia

Czy wykorzystujesz wszystkie rozszerzenia oferowane przez Google Ads? Jeśli nie, spada klikalność Twoich reklam i masz mniej klientów niż mógłbyś mieć.

Copywriting

Copywriting

Tekst reklamy jest równie ważny, co techniczne aspekty kampanii. Czy w tekstach i na grafkach eksponujesz najistotniejsze dla klienta korzyści?

Koszty

Koszty

Stosujesz wykluczenia? Dostosowujesz stawki do urządzeń lub na podstawie demografi czy lokalizacji? Jeśli nie, wydajesz więcej niż powinieneś.

Potencjał

Potencjał

Czy wykorzystujesz pełen potencjał Google Ads? Masz wdrożony remarketing, nie ma więcej słów kluczowych na które powinieneś się wyświetlać?

Konkurencja

Konkurencja

Analizowałeś działania konkurencji? Wiesz ilu klientów tracisz przez to, że 'przegrywasz aukcje' z innymi firmami? Czy wiesz jak temu przeciwdziałać?

Laptop z checklistą audytową

Sprawdź checklistę audytu Google Ads

Abyś wiedział na co zwracać uwagę w Twoich kampaniach

Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 80 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas tworzenia
kampanii i prowadzenia Google Adsów.

Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję gdzie dokładnie można
zmienić dane ustawienia. Już sama lista pozwoli Ci oszczędzić co najmniej kilkaset złotych
miesięcznie.


Podsumujmy. Zamów skrojony na miarę audyt Google Ads, a otrzymasz:

check icon

Konkretną instrukcję poprawić wyniki Twoich kampanii aby pokazującą jak 'od ręki' więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni. To oszczędność na poziomie od kilkuset, do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

check icon

Wiedzę, która pozwoli Ci generować wyniki lepsze niż większość małych przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs Google Ads.

check icon

Pełną checklistę z 80 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy prowadzeniu kampanii Google Ads. Dzięki checkliście będziesz również wiedział, czy specjalista zajmujący się Twoim kontem robi dobrą robotę.

check icon

Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.

Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.

Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.

Dlatego oferuję audyt już za 979 

Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Maciej Bukowiec
Z Robertem współpracuję już od dobrych kilku lat przy obsłudze reklamowej dwóch sklepów internetowych. Zakres prac to między innymi Google Ads, Facebook Ads, SEO, a także wytyczne dotyczące zmian samych sklepów. Świetna komunikacja i szerokie spojrzenie wychodzące poza "rolę" i wskazujące, co jeszcze można zrobić, aby rozwinąć biznes.

Maciej Bukowiec

Kringle.pl

Rafał Konarzewski
Działaliśmy z Robertem przy wielu projektach. Sklepy internetowe, serwisy usługowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Robert to przykład marketera kompletnego - patrzy na cały biznes i znajduje sposoby na jego poprawę. Wychodzi z inicjatywą, rozmawia technicznie z programistami, mając jednocześnie wyczucie w tworzeniu treści "pod klienta".

Rafał Konarzewski

Nunu.pl

Kamil Kamiński
W trakcie moich biznesowych działań przewinęło się wielu "speców" od marketingu. Z Robertem konsultowałem się kilkukrotnie, zawsze otrzymując ciekawe wnioski do zastosowania w firmie. Dawka strategicznej wiedzy podana w przystępny sposób. Widać, że to doświadczony gość, który siedzi w tym na co dzień.

Kamil Kamiński

Upshift.work

Karolina Bertman
Działamy w niszowym biznesie, świetnie znamy branżę, a naszym głównym kanałem pozyskiwania ruchu były wyszukiwarki (SEO). Osiągnęliśmy jednak "sufit" i szukaliśmy doświadczonego konsultanta, który wskaże jak rozwinąć nasz międzynarodowy, oparty o wiele domen biznes. Polecono nam Roberta i był to dobry wybór -  wskazał nam drogę, rozpisując wszystkie elementy w czytelny sposób i pokazując, jak wiele możemy jeszcze zrobić.

Karolina Bertman

Polidomes.com

Krystian Szastok
Robert działał ze mną przy dziesiątkach projektów SEO dla anglojęzycznych klientów - pomogłem mu zdobyć wiedzę w tym zakresie. Audyty SEO, poszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, analiza stron i treści - stało się to dla niego chlebem powszednim. Jako osoba rzetelna i dobrze pracująca z innymi, Robert koordynował też prace kilkuosobowego zespołu. Dobrze wspominam naszą współpracę!

Krystian Szastok

RobotZebra

Piotr Iwanicki
Roberta znam od strony jego wiedzy w zakresie e-commerce, SEO i płatnych reklamach Google Ads w branży deweloperskiej. Zwraca uwagę na detale, starał się też dogłębnie poznać biznes przed odpaleniem reklam, tak aby wykorzystać budżet w efektywny sposób. No i prywatnie jest sympatycznym gościem. Krótka rozmowa wystarczy, aby się o tym przekonać. Polecam również za świetny stosunek jakości do ceny usług.

Piotr Iwanicki

Sklepowacity.pl

Wybierz audyt dla siebie

Audyt Google Ads + wdrożenie zmian

Jeśli chcesz, bym wdrożył zmiany za Ciebie

1979 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Ads.
  • Wdrożenie zmian wskazanych w audycie.
Zamów audyt z wdrożeniem

Bazowy audyt Google Ads

Idealny dla małych i średnich firm

979 
  • Skupienie się na tych elementach, które najmocniej przełożą się na Twoje wyniki.
  • Doskonały stosunek ceny do jakości.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Checklista z 73 punktami w formacie xlsx. (200zł 0zł)
  • Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (50zł 0zł)
Zamów audyt

Audyt Google Ads + Audyt UX Strony

Świetny by całościowo zwiększyć sprzedaż

1859 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Ads.
  • Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Zamów audyt
najczęściej wybierany
6% rabatu w zestawie

Co dalej, czyli jak wygląda proces

  1. ikona kroku

    Zamów audyt

    Wybierz rodzaj audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się "odepnę".

  2. ikona kroku

    Nadaj dostępy

    Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Ads, Google Analytics i Merchant Center (jeśli prowadzisz kampanie produktowe). W razie problemów z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.

  3. ikona kroku

    Odpręż się

    Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na zaudytowanie Twojego konta. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.

  4. ikona kroku

    Odbierz audyt, wprowadź zmiany i zarabiaj więcej na reklamach Google Ads

    Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żeby Twoje kampanie zarabiały dla Ciebie więcej. Bez obaw - mogę zrobić to za Ciebie lub polecić zaufanego specjalistę, który wdroży zmiany.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.

Najczęściej zadawane pytania

Krótka odpowiedź brzmi - tak, w 1 do maksymalnie 3 miesięcy.

Pokażę Ci to na konkretnym przykładzie.

Załóżmy, że przez nieoptymalne ustawienia Twoich kampanii tracisz 20% budżetu miesięcznie na nietrafone frazy/kierowanie w nieodpowiednich miejscach (np. aplikacje mobilne), a na adsy wydajesz 1500 zł miesięcznie.

Oznacza to, że od momentu wdrożenia zmian, oszczędzasz 300 zł w każdym kolejnym miesiącu działania Google Adsów.*

Do tego, zmiany w reklamach i ustawieniach, które proponuję, sprawiają, że klikalność Twoich reklam wzrasta (np. z 3% do 8%), a średni koszt kliknięcia spada (np. z 60 gr do 45 gr).

Pozyskujesz więc więcej ruchu wydając mniej, znacząco zmniejszając koszt pozyskania każdego leada/klienta. W takiej sytuacji wzrost sprzedaży zobaczysz już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu zmian.

Z audytem otrzymasz też checklistę, która da Ci wiedzę i pozwoli Ci samemu optymalizować kampanie znacznie lepiej niż do tej pory.

Jeśli zatrudni(a)sz agencję, będziesz w stanie merytorycznie odnieść się do pracy jaką wykonują.

Ponadto, dostaniesz kompendium zawierające najważniejsze zasady odnośnie pisania reklam, które sprzedają. To bardzo istotne, bo adsach ciężko się wyróżnić, masz na to tylko kilka linijek tekstu.

Trafniejsze i lepsze sprzedażowo reklamy = większa klikalność = większa sprzedaż.

Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.

Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Ty lub Twoja agencja świetnie prowadzi Twoje Google Adsy i mimo starań nie znalazłem tam poważnych błędów lub możliwości zwiększenia Twojej sprzedaży - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.

Tak, możesz zamówić pakiet obejmujący wdrożenie zmian wynikających z audytu. Natomiast jeżeli prowadzisz Adsy sam - rozważ wdrożenie zmian samodzielnie. Dzięki instrukcjom zawartym w audycie nie będzie to trudne, a poznasz lepiej system Google Adsów.

Zgadza się, nie zlecam tego na zewnątrz.

Bo dzięki ponad 7 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.

Tak. Jednym ze sposobów jest danie mi czasowego dostępu do swojego konta. Drugi to utworzenie nowego maila w firmowej domenie i przyznanie mi dostępów poprzez ten nowy adres. Można wtedy powiedzieć, że to dostęp przyznany dla nowego pracownika firmy.

Jak to często bywa, najlepsza odpowiedź brzmi: to zależy. Jeżeli prowadzisz Adsy sam, w amatorski sposób, i "wyklikałeś" sobie kampanię w godzinę, może się okazać, że po wdrożeniu zmian w Twojej kieszeni będzie zostawało (w zależności od skali wydatków) od kilkuset do kilku tysięcy złotych więcej. Zmiany, które zaproponuję będą miały na celu zwiększenie klikalności Twoich reklam (więcej ruchu) i ograniczeniu zbędnych wydatków na rzeczy, które nie działają.

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz instrukcję pokazującą krok po kroku jak przyznać dostępy do Google Adsów. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy - dzwoń lub pisz śmiało.

Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:

Audyt SEO

Czy obecna agencja
'dowozi' wyniki?

Sprawdź

Audyt UX Strony WWW

Twoja strona to
fundament działań online.

Sprawdź

Audyt Facebook Ads

Facebook nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt Google Analytics

Podejmuj decyzje biznesowe
w oparciu o dane.

Sprawdź

Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.

Jak zdobyłem swoje doświadczenie?

Poprzez ponad 7 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.

Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.

Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.

Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.

Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.

Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.

Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Moje certyfikaty:

certyfikat google
certyfikat google
certyfikat hubspot
certyfikat youtube
certyfikat go.pl

Uszczelnij swoje Google Adsy
i zarabiaj na nich więcej

Nic nie ryzykujesz. Jeśli Ci nie pomogę, zwracam 100%
środków. Bez zadawania pytań.

Zamów audyt Google Ads
człowiek stojący przed wykresem ze wzrostem sprzedaży