AUDYT KONTA GOOGLE ADS (DAWNIEJ GOOGLE ADWORDS)
Zbadam Twoje konto i pokażę Ci co zrobić, by za 7 dni Twój biznes zarabiał więcej na reklamach Google Ads/Google Adwords
Zlikwiduj nietrafione wydatki. Popraw klikalność i konwersję. Pozyskuj klientów niższym kosztem.
Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.Dlaczego nie warto reklamować się w Google bez solidnego audytu?
Bo Google Ads nie jest domyślnie nastawione na sukces Twojej firmy. To dziesiątki ustawień i szczegółów, o które trzeba samodzielnie zadbać, by system reklamowy zaczął działać na Twoją korzyść.
To normalne – Google Ads służą tysiącom firm na całym świecie, interfejs musi więc być uniwersalny
Jeśli nie jesteś marketerem i nie śledzisz zmian w tym systemie, jestem pewien, że nie wykorzystujesz jego potencjału nawet w 50%.
Moim zadaniem jest odblokowanie tego potencjału.

Nie masz czasu
Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.
Unikasz dużych kosztów
Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.
Potrzebujesz świeżego spojrzenia
Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.
Potrzebujesz konkretów
Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.
Działasz po omacku
Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.
Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb
-
Problem -> Rozwiązanie
Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie podniesie skuteczność Twoich reklam Google Ads najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.
-
Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy
Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy, bym sprawdził najistotniejsze kwestie na Twoim koncie Google Ads i żebyś ściął wydatki lub zwiększył zysk z reklam (w skrajnych przypadkach nawet o kilkaset %!)
-
Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 8 letnim doświadczeniem
Siedzę w Google Adsach od ponad 8 lat. Regularnie badam konta nowych klientów, co sprawia, że mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę byś wydawał mniej i pozyskiwał większą ilość klientów.
-
Koniec z działaniem na ślepo.
Nie będziesz musiał godzinami przeklikiwać się przez panel Google Ads i szukać ukrytych opcji. Wskażę Ci konkretne miejsca i ustawienia, które należy zmienić. Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.
Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.
Sprawdzę 80 miejsc i ustawień Google Ads, byś mógł na nich więcej zarabiać
Struktura
Poprawna struktura konta to podstawa. 3 na 4 audytowane konta robią to źle, przez co koszt kliknięcia jest wysoki, a w reklamy klika mniej osób.
Słowa kluczowe
Jeśli stosujesz frazy w nieodpowiednim dopasowaniu wyświetlasz się na słowa niezwiązane z Twoim biznesem, przez co tracisz pieniądze każdego dnia.
Analityka
Czy znasz skuteczność poszczególnych kampanii? Odpowiednio skonfigurowałeś śledzenie konwersji? Znasz koszt pozyskania klienta?
Rozszerzenia
Czy wykorzystujesz wszystkie rozszerzenia oferowane przez Google Ads? Jeśli nie, spada klikalność Twoich reklam i masz mniej klientów niż mógłbyś mieć.
Copywriting
Tekst reklamy jest równie ważny, co techniczne aspekty kampanii. Czy w tekstach i na grafkach eksponujesz najistotniejsze dla klienta korzyści?
Koszty
Stosujesz wykluczenia? Dostosowujesz stawki do urządzeń lub na podstawie demografi czy lokalizacji? Jeśli nie, wydajesz więcej niż powinieneś.
Potencjał
Czy wykorzystujesz pełen potencjał Google Ads? Masz wdrożony remarketing, nie ma więcej słów kluczowych na które powinieneś się wyświetlać?
Konkurencja
Analizowałeś działania konkurencji? Wiesz ilu klientów tracisz przez to, że 'przegrywasz aukcje' z innymi firmami? Czy wiesz jak temu przeciwdziałać?

Sprawdź checklistę audytu Google Ads
Abyś wiedział na co zwracać uwagę w Twoich kampaniach
Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 80 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas tworzenia
kampanii i prowadzenia Google Adsów.
Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję gdzie dokładnie można
zmienić dane ustawienia. Już sama lista pozwoli Ci oszczędzić co najmniej kilkaset złotych
miesięcznie.
Podsumujmy. Zamów skrojony na miarę audyt Google Ads, a otrzymasz:
Konkretną instrukcję poprawić wyniki Twoich kampanii aby pokazującą jak 'od ręki' więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni. To oszczędność na poziomie od kilkuset, do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Wiedzę, która pozwoli Ci generować wyniki lepsze niż większość małych przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs Google Ads.
Pełną checklistę z 80 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy prowadzeniu kampanii Google Ads. Dzięki checkliście będziesz również wiedział, czy specjalista zajmujący się Twoim kontem robi dobrą robotę.
Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.
Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.
Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.
Dlatego oferuję audyt już za 979 zł
Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Kringle.pl

Nunu.pl

Upshift.work

Polidomes.com

RobotZebra

Sklepowacity.pl
Wybierz audyt dla siebie
Audyt Google Ads + wdrożenie zmian
Jeśli chcesz, bym wdrożył zmiany za Ciebie
1979 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Ads.
- Wdrożenie zmian wskazanych w audycie.Jeśli nie masz czasu aby zrobić to samemu - wdrożę wszystkie zmiany dla Ciebie.
Bazowy audyt Google Ads
Idealny dla małych i średnich firm
979 zł- Skupienie się na tych elementach, które najmocniej przełożą się na Twoje wyniki.Wskażę tylko te obszary, których poprawa realnie zwiększy skuteczność Twoich kampanii.
- Doskonały stosunek ceny do jakości.Wiedza z audytu i dodatków jest warta tysiące złotych. To esencja wieloletniego doświadczenia marketingowego.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
-
Checklista z 92 punktami w formacie xlsx. (Dzięki liście dowiesz się co i gdzie poprawiać. Będziesz również w stanie sprawdzać działania obecnego marketera.
200zł0zł) -
Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (Solidna dawka wiedzy marketingowej w gratisie.
50zł0zł)
Audyt Google Ads + Audyt UX Strony
Świetny by całościowo zwiększyć sprzedaż
1859 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Ads.
- Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
- W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Co dalej, czyli jak wygląda proces
-
Zamów audyt
Wybierz rodzaj audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się "odepnę".
-
Nadaj dostępy
Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Ads, Google Analytics i Merchant Center (jeśli prowadzisz kampanie produktowe). W razie problemów z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.
-
Odpręż się
Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na zaudytowanie Twojego konta. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.
-
Odbierz audyt, wprowadź zmiany i zarabiaj więcej na reklamach Google Ads
Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żeby Twoje kampanie zarabiały dla Ciebie więcej. Bez obaw - mogę zrobić to za Ciebie lub polecić zaufanego specjalistę, który wdroży zmiany.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.
Najczęściej zadawane pytania
Krótka odpowiedź brzmi - tak, w 1 do maksymalnie 3 miesięcy.
Pokażę Ci to na konkretnym przykładzie.
Załóżmy, że przez nieoptymalne ustawienia Twoich kampanii tracisz 20% budżetu miesięcznie na nietrafone frazy/kierowanie w nieodpowiednich miejscach (np. aplikacje mobilne), a na adsy wydajesz 1500 zł miesięcznie.
Oznacza to, że od momentu wdrożenia zmian, oszczędzasz 300 zł w każdym kolejnym miesiącu działania Google Adsów.*
Do tego, zmiany w reklamach i ustawieniach, które proponuję, sprawiają, że klikalność Twoich reklam wzrasta (np. z 3% do 8%), a średni koszt kliknięcia spada (np. z 60 gr do 45 gr).
Pozyskujesz więc więcej ruchu wydając mniej, znacząco zmniejszając koszt pozyskania każdego leada/klienta. W takiej sytuacji wzrost sprzedaży zobaczysz już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu zmian.
Z audytem otrzymasz też checklistę, która da Ci wiedzę i pozwoli Ci samemu optymalizować kampanie znacznie lepiej niż do tej pory.
Jeśli zatrudni(a)sz agencję, będziesz w stanie merytorycznie odnieść się do pracy jaką wykonują.
Ponadto, dostaniesz kompendium zawierające najważniejsze zasady odnośnie pisania reklam, które sprzedają. To bardzo istotne, bo adsach ciężko się wyróżnić, masz na to tylko kilka linijek tekstu.
Trafniejsze i lepsze sprzedażowo reklamy = większa klikalność = większa sprzedaż.
Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.
Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Ty lub Twoja agencja świetnie prowadzi Twoje Google Adsy i mimo starań nie znalazłem tam poważnych błędów lub możliwości zwiększenia Twojej sprzedaży - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.
Tak, możesz zamówić pakiet obejmujący wdrożenie zmian wynikających z audytu. Natomiast jeżeli prowadzisz Adsy sam - rozważ wdrożenie zmian samodzielnie. Dzięki instrukcjom zawartym w audycie nie będzie to trudne, a poznasz lepiej system Google Adsów.
Zgadza się, nie zlecam tego na zewnątrz.
Bo dzięki ponad 8 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.
Tak. Jednym ze sposobów jest danie mi czasowego dostępu do swojego konta. Drugi to utworzenie nowego maila w firmowej domenie i przyznanie mi dostępów poprzez ten nowy adres. Można wtedy powiedzieć, że to dostęp przyznany dla nowego pracownika firmy.
Jak to często bywa, najlepsza odpowiedź brzmi: to zależy. Jeżeli prowadzisz Adsy sam, w amatorski sposób, i "wyklikałeś" sobie kampanię w godzinę, może się okazać, że po wdrożeniu zmian w Twojej kieszeni będzie zostawało (w zależności od skali wydatków) od kilkuset do kilku tysięcy złotych więcej. Zmiany, które zaproponuję będą miały na celu zwiększenie klikalności Twoich reklam (więcej ruchu) i ograniczeniu zbędnych wydatków na rzeczy, które nie działają.
Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz instrukcję pokazującą krok po kroku jak przyznać dostępy do Google Adsów. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy - dzwoń lub pisz śmiało.
Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:
Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.
Jak zdobyłem swoje doświadczenie?
Poprzez ponad 8 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.
W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.
Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.
Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.
Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.
Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.
Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.
Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Uszczelnij swoje Google Adsy
i zarabiaj na nich więcej
Nic nie ryzykujesz. Jeśli Ci nie pomogę, zwracam 100%
środków. Bez zadawania pytań.