AUDYT GOOGLE ANALYTICS

Sprawdzę, czy zbierasz poprawne dane, abyś mógł zwiększyć opłacalność wszystkich prowadzonych działań reklamowych.

Zrozum zachowanie użytkowników. Działaj w oparciu o dane. Zwiększaj sprzedaż i liczbę zapytań.

Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt?

Bo 9 na 10 kont Google Analytics jest źle skonfgurowanych. Analityka to potężna, choć niesamowicie niedoceniana dźwignia.

Czy wiesz, które działania i kanały generują największy zysk dla Twojej firmy? Które podstrony, produkty, artykuły mają największą wartość? Mierzysz cele, wdrożyłeś zdarzenia? Wiesz na którym etapie użytkownicy najczęściej opuszczają stronę? Wykorzystujesz niestandardowe grupy odbiorców?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś przecząco, prawdopodobnie każdego dnia tracisz środki i klientów. Masz w swoim zasięgu dane, które pozwoliłyby Ci to zmienić, a przynajmniej w jakimś stopniu 'uszczelnić' prowadzone działania.

Trzeba po prostu wiedzieć gdzie patrzeć.

time icon

Nie masz czasu

Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.

money icon

Unikasz dużych kosztów

Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.

vision icon

Potrzebujesz świeżego spojrzenia

Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.

bullseye icon

Potrzebujesz konkretów

Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.

brainstorm icon

Działasz po omacku

Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.

Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Problem -> Rozwiązanie
    (i nic więcej).

    Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.

  • Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy

    Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy bym sprawdził czy Twoja analityka skonfgurowana jest poprawnie i wskazał jak to zmienić.

  • Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 8 letnim doświadczeniem

    Regularnie badam strony, konta reklamowe i analitykę klientów i jestem na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi konwersji. Dzięki temu mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę, byś przy tych samych nakładach zarabiał więcej.

  • Koniec z działaniem na ślepo.

    Nie będziesz musiał zgłębiać setek raportów samodzielnie Wskażę Ci konkretnie, co należy zmienić i dlaczego Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.

Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.

Podczas audytu zbadam 67 różnych czynników, abyś podejmował decyzje w oparciu o (prawidłowe) dane i zarabiał więcej.

Cele i zdarzenia (konwersje)

Cele i zdarzenia (konwersje)

Znasz konwersję na swojej stronie? Ustawiłeś cele i zdarzenia aby wiedzieć, które kanały reklamowe działają, a które nie? Choć to podstawa, większość małych firm tego nie robi.

Alerty

Alerty

Jeśli nie wiesz, że na stronie dzieje się coś złego (błędy, problemy z wyświetlaniem), mogą minąć tygodnie zanim podejmiesz działania. Alerty dają Ci dostęp do takiej wiedzy od razu, dzięki czemu naprawisz problem 90% szybciej.

Ustawienia

Ustawienia

Wystarczy kilkanaście minut, aby poprawnie skonfgurować ustawienia - ale trzeba wiedzieć na co patrzeć. Czy roboty zaśmiecają Twoje statystyki? Zbierasz dane pozwalające lepiej poznać Twojego odbiorcę?

Filtry

Filtry

Filtry pozwalają odsiać 'spamowy' ruch (a także ruch z Twojego IP lub IP Twoich pracowników). Jednorazowa sprawa, która zwiększa trafność Twoich danych.

Poprawność danych

Poprawność danych

Jakie rozbieżności w danych występują pomiędzy GA, a Twoim CRMem? Czy wiesz skąd się biorą? Czy wiesz, że niektóre metryki, np. 'czas na stronie', domyślnie wprowadzają w błąd i mogą prowadzić do błędnych wniosków?

Wdrożenie kodu

Wdrożenie kodu

Czy Twój kod znajduje się we właściwym miejscu na stronie? Czy zdarzenia i cele są poprawnie zliczane? Czy poprawnie wdrożyłeś moduł dotyczący e-commerce?

Raporty<br>(interpretacja danych)

Raporty
(interpretacja danych)

Czy wiesz, które raporty są najistotniejsze z punktu widzenia Twojego biznesu? Korzystasz z Google Analytics aby poprawić działania reklamowe i stronę? Jeśli nie, zostawiasz pieniądze na stole.

GA4

GA4

Czy wiesz, że istnieje nowa, rozszerzona wersja Analyticsa (GA4), którą warto mieć na stronie równolegle z istniejących kodem? Wiesz, jak skonfgurować te 2 kody śledzenia poprawnie?

Laptop z checklistą audytową

Sprawdź checklistę audytu Google Analytics

Abyś wiedział jak konfigurować GA dla obecnej i przyszłych stron www.

Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 67 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział jak ustawić Analyticsa, oraz na jakie raporty warto patrzeć.

Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję
jak można sprawdzić poszczególne elementy. Już sama lista pozwoli
Ci mieć analitykę ustawioną lepiej od 90% małych i średnich firm.

Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt Google Analytics, a otrzymasz:

check icon

Konkretną instrukcję pokazującą jak wycisnąć więcej z Twoich danych.

check icon

Wiedzę, która pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe (gdzie i dlaczego alokować budżety reklamowe, kim są moi odbiorcy). Audyt i dodatki potraktuj jak praktyczny, ekspresowy kurs analityki internetowej.

check icon

Pełną checklistę z 93 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy konfguracji GA.

check icon

Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.

Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.

Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.

Dlatego oferuję audyt już za 799 

Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Maciej Bukowiec
Z Robertem współpracuję już od dobrych kilku lat przy obsłudze reklamowej dwóch sklepów internetowych. Zakres prac to między innymi Google Ads, Facebook Ads, SEO, a także wytyczne dotyczące zmian samych sklepów. Świetna komunikacja i szerokie spojrzenie wychodzące poza "rolę" i wskazujące, co jeszcze można zrobić, aby rozwinąć biznes.

Maciej Bukowiec

Kringle.pl

Rafał Konarzewski
Działaliśmy z Robertem przy wielu projektach. Sklepy internetowe, serwisy usługowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Robert to przykład marketera kompletnego - patrzy na cały biznes i znajduje sposoby na jego poprawę. Wychodzi z inicjatywą, rozmawia technicznie z programistami, mając jednocześnie wyczucie w tworzeniu treści "pod klienta".

Rafał Konarzewski

Nunu.pl

Kamil Kamiński
W trakcie moich biznesowych działań przewinęło się wielu "speców" od marketingu. Z Robertem konsultowałem się kilkukrotnie, zawsze otrzymując ciekawe wnioski do zastosowania w firmie. Dawka strategicznej wiedzy podana w przystępny sposób. Widać, że to doświadczony gość, który siedzi w tym na co dzień.

Kamil Kamiński

Upshift.work

Karolina Bertman
Działamy w niszowym biznesie, świetnie znamy branżę, a naszym głównym kanałem pozyskiwania ruchu były wyszukiwarki (SEO). Osiągnęliśmy jednak "sufit" i szukaliśmy doświadczonego konsultanta, który wskaże jak rozwinąć nasz międzynarodowy, oparty o wiele domen biznes. Polecono nam Roberta i był to dobry wybór -  wskazał nam drogę, rozpisując wszystkie elementy w czytelny sposób i pokazując, jak wiele możemy jeszcze zrobić.

Karolina Bertman

Polidomes.com

Krystian Szastok
Robert działał ze mną przy dziesiątkach projektów SEO dla anglojęzycznych klientów - pomogłem mu zdobyć wiedzę w tym zakresie. Audyty SEO, poszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, analiza stron i treści - stało się to dla niego chlebem powszednim. Jako osoba rzetelna i dobrze pracująca z innymi, Robert koordynował też prace kilkuosobowego zespołu. Dobrze wspominam naszą współpracę!

Krystian Szastok

RobotZebra

Piotr Iwanicki
Roberta znam od strony jego wiedzy w zakresie e-commerce, SEO i płatnych reklamach Google Ads w branży deweloperskiej. Zwraca uwagę na detale, starał się też dogłębnie poznać biznes przed odpaleniem reklam, tak aby wykorzystać budżet w efektywny sposób. No i prywatnie jest sympatycznym gościem. Krótka rozmowa wystarczy, aby się o tym przekonać. Polecam również za świetny stosunek jakości do ceny usług.

Piotr Iwanicki

Sklepowacity.pl

Wybierz audyt dla siebie

Audyt Google Analytics + wdrożenie zmian

Jeśli chcesz, bym wdrożył zmiany za Ciebie.

1779 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Analytics.
  • Wdrożenie zmian wskazanych w audycie i konfiguracja GA4.Warto, abyś korzystał już z nowej wersji GA (równolegle z obecną). Precyzyjniejsze dane, 'domyślne' śledzenie zdarzeń. Jeśli potrzebujesz również wdrożenia, to jest pakiet dla Ciebie.
Zamów audyt z wdrożeniem

Bazowy Audyt Google Analytics

Idealny dla małych i średnich firm.

799 
  • Skupienie się na tych elementach, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe w oparciu o dane.Wskażę tylko te obszary, których poprawa realnie zwiększy skuteczność Twoich kampanii.
  • Doskonały stosunek ceny do jakości.Wiedza z audytu i dodatków jest warta tysiące złotych. To esencja wieloletniego doświadczenia marketingowego.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Checklista z 93 punktami w formacie xlsx. (200zł 0zł)
    Dzięki liście dowiesz się co i gdzie poprawić. Możesz wrócić do niej przy przyszłych projektach, aby od początku właściwie ustawić analitykę.
  • Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (50zł 0zł)
    Solidna dawka wiedzy marketingowej w gratisie.
Zamów audyt
najczęściej wybierany

Audyt Google Analytics + Audyt UX Strony

Zbadam też Twoją stronę aby lepiej sprzedawała.

1689 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie Google Analytics.
  • Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Zamów audyt
6% rabatu w zestawie

Co dalej, czyli jak wygląda proces

  1. ikona kroku

    Zamów audyt

    Wybierz wariant audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się 'odepnę'.

  2. ikona kroku

    Nadaj dostępy

    Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics. Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.

  3. ikona kroku

    Odpręż się

    Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na audyt. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.

  4. ikona kroku

    Odbierz audyt, wprowadź zmiany i ciesz się poprawnymi danymi

    Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żebyś podejmował decyzje na podstawie właściwych danych. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany lub zrobię to osobiście.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.

Najczęściej zadawane pytania

Bez właściwych danych, nie jesteś w stanie podejmować trafnych decyzji biznesowych.

Dla przykładu, jeśli nie skonfigurowałeś śledzenia zdarzeń, celów, czy śledzenia ecommerce, nie będziesz wiedział, które z Twoich działań przynoszą Ci klientów, a które są kompletnie nieopłacalne. Możesz więc nieświadomie ‘przepalać’ tysiące złotych miesięcznie.

Kolejny przykład - jeśli na Twoją stronę wkradnie się błąd’, często miną dni, a nawet tygodnie, zanim go odkryjesz i naprawisz. To duże straty. Ustawienie odpowiednich alertów w GA pozwoliłoby Ci zareagować w ciągu 24 godzin.

W końcu, podstawowa wiedza dotycząca analityki (na jakie raporty i wskaźniki patrzeć), pozwoli Ci działać lepiej od konkurencji. Choć interfejs Analyticsa może przerażać, w audycie ‘odczaruję’ ten temat i pokażę, jak analizować najważniejsze raporty w szybki sposób.

Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 3 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 8 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 11 dni roboczych, i tak dalej.

Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że konto jest odpowiednio skonfigurowane i będziesz miał poczucie, że audyt nie dał Ci żadnej wartości - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.

Tak, możesz zamówić pakiet obejmujący wdrożenie zmian wynikających z audytu.

Jeśli zbierasz niepoprawne dane, będziesz podejmować błędne decyzje biznesowe. Możesz np. uznać, że dana kampania czy źródło ruchu nie działa i zlikwidować je, podczas gdy reklama działała, ale Twój Analytics błędnie zlicza konwersje. To tylko jeden z wielu przykładów.

Bo dzięki ponad 8 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.

Listę tego, co sprawdzam zobaczysz w checkliście jaką dostarczam razem z zamówionym audytem. Elementów jest wiele, niektóre z nich to poprawność wdrożenia kodu GA na stronie, cele i zdarzenia, ustawienia widoku, raporty, alerty i inne.

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz instrukcję pokazującą krok po kroku jak przyznać dostępy do Google Adsów. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy - dzwoń lub pisz śmiało.

Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:

Audyt Google Ads

Google Ads nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt SEO

Czy obecna agencja
'dowozi' wyniki?

Sprawdź

Audyt UX Strony WWW

Twoja strona to
fundament działań online.

Sprawdź

Audyt Facebook Ads

Facebook nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.

Jak zdobyłem swoje doświadczenie?

Poprzez ponad 8 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.

Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.

Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.

Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.

Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.

Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.

Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Moje certyfikaty:

certyfikat google
certyfikat google
certyfikat hubspot
certyfikat youtube
certyfikat go.pl

Wzmocnij swój biznes wykorzystując potencjał analityki.

Nic nie ryzykujesz. Jeśli audyt nie spełni Twoich oczekiwań, zwracam 100% środków.

Zamów audyt
człowiek stojący przed wykresem ze wzrostem sprzedaży