AUDYT POZYCJONOWANIA (SEO)

Sprawdzę, co zrobić, by Twoje pozycje w Google rosły.

Dostosuj stronę pod słowa kluczowe. Wyprzedź konkurentów. Pozyskuj klientów z ruchu organicznego.

Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt?

Rynek SEO w Polsce jest zepsuty. Nie zliczę ilu klientów "zraziło się" do pozycjonowania przez fatalne doświadczenia z przeszłości.

Duże agencje żerują na niewiedzy klientów, często opierając się na świetnych handlowcach. Proponują umowy z długim okresem wypowiedzenia, każą czekać na wyniki wiele miesięcy, stosują niejasne raportowanie, a Ty nie możesz zweryfkować czy naprawdę robią to "tak jak należy", bo sam nie jesteś specjalistą.

Kolejny problem to "darmowe" audyty oferowane przez agencje, które poza zbiorem zdjęć z różnych narzędzi i wskazaniem kilku "oczywistości", nie mówią w zasadzie nic.

Brzmi znajomo? Po 7 latach pracy w marketingu online po stronie małych i średnich firm, oraz kilkuletniej praktyce jako menadżer SEO w brytyjskiej agencji, doskonale rozumiem Twoje problemy.

time icon

Nie masz czasu

Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.

money icon

Unikasz dużych kosztów

Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.

vision icon

Potrzebujesz świeżego spojrzenia

Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.

bullseye icon

Potrzebujesz konkretów

Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.

brainstorm icon

Działasz po omacku

Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.

Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Problem -> Rozwiązanie

    Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie przełoży się na Twoją widoczność w Google najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.

  • Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy

    Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy, bym w kilka godzin sprawdził co blokuję Twoją stronę przed dalszymi wzrostami w wyszukiwarkach.

  • Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 7 letnim doświadczeniem

    Audytuję konta klientów od ponad 7 lat, co sprawia, że mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę, abyś nie przepalał środków na SEO.

  • Koniec z działaniem na ślepo.

    Nie będziesz musiał zgłębiać po godzinach tajników SEO lub dopraszać się o kolejne wyjaśnienia ze strony obecnego wykonawcy. Wskażę Ci konkretnie, co należy zmienić i dlaczego Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.

Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.

Podczas audytu zbadam 96 różnych czynników, aby na Twoją stronę trafało więcej osób zainteresowanych tym, co oferujesz.

On-page SEO

On-page SEO

Czy Twoja strona jest przyjazna dla Google? Spełnia wytyczne 'core web vitals'? Czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy istotne podstrony nie generują błędów ani przekierowań?

Off-page SEO (linki)

Off-page SEO (linki)

Czy regularnie pozyskujesz linki na swoją stronę? Jakiej jakości są te linki? Czy ich profl jest naturalny? Czy wiesz jak to sprawdzic?

Szybkie wzrosty

Szybkie wzrosty

Identyfkuję 'okazje'. Przykład - masz 11 pozycję na daną frazę? Niewielkie zmiany mogą pozwolić wejść w top 10 i odczuwalnie zwiększyć ruch. W 1-3 tygodnie, nie pół roku.

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe

Wiesz na jakie frazy chcesz być widoczny? Większość jest w stanie wymienić kilka głównych, konkurencyjnych słów kluczowych, pomijając setki wartościowych, ale mniej oczywistych fraz.

Treści

Treści

Czy treści na podstronach są zoptymalizowane pod konkretne frazy (również te z tzw. 'długiego ogona')? Stosujesz linkowanie wewnętrzne? Nie masz problemów z duplikacją treści?

Koszty

Koszty

Czy sprawdzałeś opłacalność kanału jakim jest SEO? Wbrew obiegowym opiniom, ruch z SEO nie jest darmowy. Ile kosztuje Cię pozyskanie kontaktu lub klienta w ten sposób? Czy wiesz jak to estymować?

Potencjał

Potencjał

Wykorzystujesz pełen potencjał SEO? Może mógłbyś pozyskiwać ruch z grafk na stronie, a tworząc odpowiednie podstrony, w kilka miesięcy podwoiłbyś ilośc odwiedzeń z Google?

Konkurencja

Konkurencja

Analizowałeś konkurencję? Skrajny przypadek - może topowe pozycje są 'obstawione' przez tak mocnych graczy, że SEO będzie nieopłacalne i warto szukać innych sposobów na wzrost?

Laptop z checklistą audytową

Sprawdź checklistę audytu SEO

Abyś wiedział na co zwracać uwagę w Twoich działaniach
(lub działaniach podwykonawców).

Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 96 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas działań SEO

Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję gdzie dokładnie można
zmienić dane ustawienia. Już sama lista pozwoli Ci oszczędzić co najmniej kilkaset złotych
miesięcznie.


Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt SEO, a otrzymasz:

check icon

Konkretną instrukcję pokazującą, jak poprawić Twoje pozycje w Google, tak abyś zarabiał więcej. Jeśli obecnie współpracujesz z kimś w tym zakresie, uczciwie zweryfkuję zasadność tej współpracy

check icon

Wiedzę, która pozwoli Ci pozycjonować stronę lepiej niż większość małych i średnich przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs SEO.

check icon

Pełną checklistę z 93 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy działaniach SEO.

check icon

Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.

Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.

Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.

Dlatego oferuję audyt już za 979 

Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Maciej Bukowiec
Z Robertem współpracuję już od dobrych kilku lat przy obsłudze reklamowej dwóch sklepów internetowych. Zakres prac to między innymi Google Ads, Facebook Ads, SEO, a także wytyczne dotyczące zmian samych sklepów. Świetna komunikacja i szerokie spojrzenie wychodzące poza "rolę" i wskazujące, co jeszcze można zrobić, aby rozwinąć biznes.

Maciej Bukowiec

Kringle.pl

Rafał Konarzewski
Działaliśmy z Robertem przy wielu projektach. Sklepy internetowe, serwisy usługowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Robert to przykład marketera kompletnego - patrzy na cały biznes i znajduje sposoby na jego poprawę. Wychodzi z inicjatywą, rozmawia technicznie z programistami, mając jednocześnie wyczucie w tworzeniu treści "pod klienta".

Rafał Konarzewski

Nunu.pl

Kamil Kamiński
W trakcie moich biznesowych działań przewinęło się wielu "speców" od marketingu. Z Robertem konsultowałem się kilkukrotnie, zawsze otrzymując ciekawe wnioski do zastosowania w firmie. Dawka strategicznej wiedzy podana w przystępny sposób. Widać, że to doświadczony gość, który siedzi w tym na co dzień.

Kamil Kamiński

Upshift.work

Karolina Bertman
Działamy w niszowym biznesie, świetnie znamy branżę, a naszym głównym kanałem pozyskiwania ruchu były wyszukiwarki (SEO). Osiągnęliśmy jednak "sufit" i szukaliśmy doświadczonego konsultanta, który wskaże jak rozwinąć nasz międzynarodowy, oparty o wiele domen biznes. Polecono nam Roberta i był to dobry wybór -  wskazał nam drogę, rozpisując wszystkie elementy w czytelny sposób i pokazując, jak wiele możemy jeszcze zrobić.

Karolina Bertman

Polidomes.com

Krystian Szastok
Robert działał ze mną przy dziesiątkach projektów SEO dla anglojęzycznych klientów - pomogłem mu zdobyć wiedzę w tym zakresie. Audyty SEO, poszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, analiza stron i treści - stało się to dla niego chlebem powszednim. Jako osoba rzetelna i dobrze pracująca z innymi, Robert koordynował też prace kilkuosobowego zespołu. Dobrze wspominam naszą współpracę!

Krystian Szastok

RobotZebra

Piotr Iwanicki
Roberta znam od strony jego wiedzy w zakresie e-commerce, SEO i płatnych reklamach Google Ads w branży deweloperskiej. Zwraca uwagę na detale, starał się też dogłębnie poznać biznes przed odpaleniem reklam, tak aby wykorzystać budżet w efektywny sposób. No i prywatnie jest sympatycznym gościem. Krótka rozmowa wystarczy, aby się o tym przekonać. Polecam również za świetny stosunek jakości do ceny usług.

Piotr Iwanicki

Sklepowacity.pl

Wybierz audyt dla siebie

Audyt SEO + Analiza konkurencji

Jeśli chcesz pozycjonować stronę samodzielnie.

1979 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie SEO.
  • Analiza konkurencji, dzięki której będziesz wiedział gdzie pozyskiwać linki, oraz jakie treści tworzyć.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
Zamów audyt

Bazowy audyt SEO

Idealny dla małych i średnich firm.

979 
  • Skupienie się na tych elementach, które najmocniej przełożą się na pozycje strony w Google.
  • Doskonały stosunek ceny do jakości.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Checklista z 93 punktami w formacie xlsx. (200zł 0zł)
  • Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (50zł 0zł)
Zamów audyt

Audyt SEO + Audyt UX Strony

Świetny by zwiększyć ruch i konwersję.

1859 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie SEO.
  • Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Zamów audyt
najczęściej wybierany
6% rabatu w zestawie

Co dalej, czyli jak wygląda proces

  1. ikona kroku

    Zamów audyt

    Wybierz wariant audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się 'odepnę'.

  2. ikona kroku

    Nadaj dostępy

    Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics i Google Search Console (jeśli korzystasz). Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.

  3. ikona kroku

    Odpręż się

    Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na audyt. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.

  4. ikona kroku

    Odbierz audyt i wprowadzaj zmiany, aby Twoje pozycje w Google rosły

    Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żebyś w Google wyświetlał się wyżej. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany lub zrobię to osobiście.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdzę, na ile rzetelnie prowadzone są obecnie Twoje działania SEO.

Zdarzało mi się już wykazywać, że najlepszą dla Klienta decyzją jest zrezygnowanie z obecnego wykonawcy (bo nic/prawie nic nie było robione).

Zdarzało mi się również wykazywać, że w określonych przypadkach po prostu nie warto inwestować w kanał, jakim jest SEO (duża konkurencja, szybsze możliwości pozyskania klienta w innych kanałach).

W najlepszym wypadku, wskażę błędy, które dotychczas Ty (lub Twój wykonawca) przeoczyliście, dzięki czemu Twoje pozycje w Google wzrosną. W najgorszym, zrezygnujesz z nierentowengo kanału.

Darmowe audyty wyglądają zwykle w następujący sposób. Pracownik agencji wrzuca Twoją stronę w narzędzia i 'wypluwa' screeny z błędami, które później wstawia w audyt i voila. Dowiesz się, że masz problemy z przekierowaniami 301, że masz za długie opisy czy brakujące alty w zdjęciach. Problem jest taki, ze taki audyt, bez wniosków i rekomendacji nic Ci nie da, oraz miesza kwestie istotne z tymi, które są nie wartymi pochylania się detalami. Ja analizuję wyniki pokazywane przez narzędzia, a moje audyty są do bólu praktyczne. Pokazuję tylko najistotniejsze elementy i w prostych słowach wskazuję co i jak należy zrobić.

Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.

Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Ty lub Twoja agencja świetnie prowadzicie działania pozycjonerskie i nie będe 'miał się do czego przyczepić' - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.

Choć mam podstawową wiedzę techniczną, zazwyczaj wdrożenie poważniejszych zmian zlecam developerowi. Jeśli sam nie masz programisty, który mógłby wdrożyć zmiany, mogę skoordynować prace i wdrożenie z zaufanym człowiekiem, który zrobi to w rozsądnej cenie. Po audycie programista wycenia 'ile czasu' zajmie mu wdrożenie tych zmian i wysyłamy wycenę wdrożenia.

Narzędzia oczywiście ułatwiają pracę, natomiast główna praca to wyciągnięcie odpowiednich wniosków na podstawie wiedzy i przekucie tych wniosków we właściwe rekomendacje. Tak, osobiście siadam nad audytem, nie zlecam tego na zewnątrz.

Bo dzięki ponad 7 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.

Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:

Audyt Google Ads

Google Ads nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt UX Strony WWW

Twoja strona to
fundament działań online.

Sprawdź

Audyt Facebook Ads

Facebook nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt Google Analytics

Podejmuj decyzje biznesowe
w oparciu o dane.

Sprawdź

Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.

Jak zdobyłem swoje doświadczenie?

Poprzez ponad 7 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.

Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.

Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.

Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.

Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.

Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.

Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Moje certyfikaty:

certyfikat google
certyfikat google
certyfikat hubspot
certyfikat youtube
certyfikat go.pl

Popraw swoje SEO i podnieś sprzedaż
w ciągu kilku tygodni (a nie miesięcy).

Nic nie ryzykujesz. Jeśli Ci nie pomogę, zwracam 100%
środków. Bez zadawania pytań.

Zamów audyt
człowiek stojący przed wykresem ze wzrostem sprzedaży