AUDYT POZYCJONOWANIA (SEO)
Sprawdzę, co zrobić, by Twoje pozycje w Google rosły.
Dostosuj stronę pod słowa kluczowe. Wyprzedź konkurentów. Pozyskuj klientów z ruchu organicznego.
Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.Dlaczego warto przeprowadzić audyt?
Rynek SEO w Polsce jest zepsuty. Nie zliczę ilu klientów "zraziło się" do pozycjonowania przez fatalne doświadczenia z przeszłości.
Duże agencje żerują na niewiedzy klientów, często opierając się na świetnych handlowcach. Proponują umowy z długim okresem wypowiedzenia, każą czekać na wyniki wiele miesięcy, stosują niejasne raportowanie, a Ty nie możesz zweryfkować czy naprawdę robią to "tak jak należy", bo sam nie jesteś specjalistą.
Kolejny problem to "darmowe" audyty oferowane przez agencje, które poza zbiorem zdjęć z różnych narzędzi i wskazaniem kilku "oczywistości", nie mówią w zasadzie nic.
Brzmi znajomo? Po 8 latach pracy w marketingu online po stronie małych i średnich firm, oraz kilkuletniej praktyce jako menadżer SEO w brytyjskiej agencji, doskonale rozumiem Twoje problemy.

Nie masz czasu
Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.
Unikasz dużych kosztów
Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.
Potrzebujesz świeżego spojrzenia
Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.
Potrzebujesz konkretów
Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.
Działasz po omacku
Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.
Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb
-
Problem -> Rozwiązanie
Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie przełoży się na Twoją widoczność w Google najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.
-
Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy
Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy, bym w kilka godzin sprawdził co blokuję Twoją stronę przed dalszymi wzrostami w wyszukiwarkach.
-
Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 8 letnim doświadczeniem
Audytuję konta klientów od ponad 8 lat, co sprawia, że mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę, abyś nie przepalał środków na SEO.
-
Koniec z działaniem na ślepo.
Nie będziesz musiał zgłębiać po godzinach tajników SEO lub dopraszać się o kolejne wyjaśnienia ze strony obecnego wykonawcy. Wskażę Ci konkretnie, co należy zmienić i dlaczego Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.
Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.
Podczas audytu zbadam 96 różnych czynników, aby na Twoją stronę trafało więcej osób zainteresowanych tym, co oferujesz.
On-page SEO
Czy Twoja strona jest przyjazna dla Google? Spełnia wytyczne 'core web vitals'? Czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy istotne podstrony nie generują błędów ani przekierowań?
Off-page SEO (linki)
Czy regularnie pozyskujesz linki na swoją stronę? Jakiej jakości są te linki? Czy ich profl jest naturalny? Czy wiesz jak to sprawdzic?
Szybkie wzrosty
Identyfkuję 'okazje'. Przykład - masz 11 pozycję na daną frazę? Niewielkie zmiany mogą pozwolić wejść w top 10 i odczuwalnie zwiększyć ruch. W 1-3 tygodnie, nie pół roku.
Słowa kluczowe
Wiesz na jakie frazy chcesz być widoczny? Większość jest w stanie wymienić kilka głównych, konkurencyjnych słów kluczowych, pomijając setki wartościowych, ale mniej oczywistych fraz.
Treści
Czy treści na podstronach są zoptymalizowane pod konkretne frazy (również te z tzw. 'długiego ogona')? Stosujesz linkowanie wewnętrzne? Nie masz problemów z duplikacją treści?
Koszty
Czy sprawdzałeś opłacalność kanału jakim jest SEO? Wbrew obiegowym opiniom, ruch z SEO nie jest darmowy. Ile kosztuje Cię pozyskanie kontaktu lub klienta w ten sposób? Czy wiesz jak to estymować?
Potencjał
Wykorzystujesz pełen potencjał SEO? Może mógłbyś pozyskiwać ruch z grafk na stronie, a tworząc odpowiednie podstrony, w kilka miesięcy podwoiłbyś ilośc odwiedzeń z Google?
Konkurencja
Analizowałeś konkurencję? Skrajny przypadek - może topowe pozycje są 'obstawione' przez tak mocnych graczy, że SEO będzie nieopłacalne i warto szukać innych sposobów na wzrost?

Sprawdź checklistę audytu SEO
Abyś wiedział na co zwracać uwagę w Twoich działaniach
(lub działaniach podwykonawców).
Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 96 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas działań SEO
Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję gdzie dokładnie można
zmienić dane ustawienia. Już sama lista pozwoli Ci oszczędzić co najmniej kilkaset złotych
miesięcznie.
Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt SEO, a otrzymasz:
Konkretną instrukcję pokazującą, jak poprawić Twoje pozycje w Google, tak abyś zarabiał więcej. Jeśli obecnie współpracujesz z kimś w tym zakresie, uczciwie zweryfkuję zasadność tej współpracy
Wiedzę, która pozwoli Ci pozycjonować stronę lepiej niż większość małych i średnich przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs SEO.
Pełną checklistę z 93 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy działaniach SEO.
Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.
Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.
Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoje konto nawet w kilka godzin.
Dlatego oferuję audyt już za 979 zł
Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Kringle.pl

Nunu.pl

Upshift.work

Polidomes.com

RobotZebra

Sklepowacity.pl
Wybierz audyt dla siebie
Audyt SEO + Analiza konkurencji
Jeśli chcesz pozycjonować stronę samodzielnie.
1979 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie SEO.
- Analiza konkurencji, dzięki której będziesz wiedział gdzie pozyskiwać linki, oraz jakie treści tworzyć.Otrzymasz gotowy raport pokazujący gdzie zdobywa linki Twoja konkurencja, oraz na jakie frazy są oni widoczni (a Ty nie). Gotowe miejsca na linkowanie oraz pomysły na treści - czego chcieć więcej?
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
Bazowy audyt SEO
Idealny dla małych i średnich firm.
979 zł- Skupienie się na tych elementach, które najmocniej przełożą się na pozycje strony w Google.Wskażę tylko te obszary, które realnie pomogą Ci wyświetlać się w Google wyżej. Nie będę pisał o za krótkim tytule na stronie kontakt czy innych bzdurach, które wyczytasz z agencyjnych, darmowych audytów.
- Doskonały stosunek ceny do jakości.Wiedza z audytu i dodatków jest warta tysiące złotych. To esencja wieloletniego doświadczenia marketingowego.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
-
Checklista z 93 punktami w formacie xlsx. (Dzięki liście dowiesz się co i gdzie poprawiać. Będziesz również w stanie sprawdzać działania obecnego wykonawcy.
200zł0zł) -
Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (Solidna dawka wiedzy marketingowej w gratisie.
50zł0zł)
Audyt SEO + Audyt UX Strony
Świetny by zwiększyć ruch i konwersję.
1859 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie SEO.
- Kompleksowy audyt Twojej strony, by lepiej sprzedawała.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
- W dużej mierze to właśnie od jakości Twojej strony zależy skuteczność wszystkich działań reklamowych. Skuteczna sprzedażowo strona to podstawa.
Co dalej, czyli jak wygląda proces
-
Zamów audyt
Wybierz wariant audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się 'odepnę'.
-
Nadaj dostępy
Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics i Google Search Console (jeśli korzystasz). Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.
-
Odpręż się
Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na audyt. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.
-
Odbierz audyt i wprowadzaj zmiany, aby Twoje pozycje w Google rosły
Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żebyś w Google wyświetlał się wyżej. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany lub zrobię to osobiście.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdzę, na ile rzetelnie prowadzone są obecnie Twoje działania SEO.
Zdarzało mi się już wykazywać, że najlepszą dla Klienta decyzją jest zrezygnowanie z obecnego wykonawcy (bo nic/prawie nic nie było robione).
Zdarzało mi się również wykazywać, że w określonych przypadkach po prostu nie warto inwestować w kanał, jakim jest SEO (duża konkurencja, szybsze możliwości pozyskania klienta w innych kanałach).
W najlepszym wypadku, wskażę błędy, które dotychczas Ty (lub Twój wykonawca) przeoczyliście, dzięki czemu Twoje pozycje w Google wzrosną. W najgorszym, zrezygnujesz z nierentowengo kanału.
Darmowe audyty wyglądają zwykle w następujący sposób. Pracownik agencji wrzuca Twoją stronę w narzędzia i 'wypluwa' screeny z błędami, które później wstawia w audyt i voila. Dowiesz się, że masz problemy z przekierowaniami 301, że masz za długie opisy czy brakujące alty w zdjęciach. Problem jest taki, ze taki audyt, bez wniosków i rekomendacji nic Ci nie da, oraz miesza kwestie istotne z tymi, które są nie wartymi pochylania się detalami. Ja analizuję wyniki pokazywane przez narzędzia, a moje audyty są do bólu praktyczne. Pokazuję tylko najistotniejsze elementy i w prostych słowach wskazuję co i jak należy zrobić.
Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.
Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Ty lub Twoja agencja świetnie prowadzicie działania pozycjonerskie i nie będe 'miał się do czego przyczepić' - zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.
Choć mam podstawową wiedzę techniczną, zazwyczaj wdrożenie poważniejszych zmian zlecam developerowi. Jeśli sam nie masz programisty, który mógłby wdrożyć zmiany, mogę skoordynować prace i wdrożenie z zaufanym człowiekiem, który zrobi to w rozsądnej cenie. Po audycie programista wycenia 'ile czasu' zajmie mu wdrożenie tych zmian i wysyłamy wycenę wdrożenia.
Narzędzia oczywiście ułatwiają pracę, natomiast główna praca to wyciągnięcie odpowiednich wniosków na podstawie wiedzy i przekucie tych wniosków we właściwe rekomendacje. Tak, osobiście siadam nad audytem, nie zlecam tego na zewnątrz.
Bo dzięki ponad 8 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.
Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:
Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.
Jak zdobyłem swoje doświadczenie?
Poprzez ponad 8 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.
W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.
Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.
Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.
Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.
Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.
Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.
Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Popraw swoje SEO i podnieś sprzedaż
w ciągu kilku tygodni (a nie miesięcy).
Nic nie ryzykujesz. Jeśli Ci nie pomogę, zwracam 100%
środków. Bez zadawania pytań.