AUDYT UX STRONY INTERNETOWEJ
Zbadam Twoją stronę i pokażę co zmienić, aby sprzedawała więcej - bez wzrostu wydatków na marketing.
Zatrzymaj użytkowników na dłużej. Zwiększ sprzedaż i liczbę zapytań. Podnieś konwersję.
Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.Dlaczego warto przeprowadzić audyt?
Przedsiębiorcy często robią stronę po kosztach nie pilnując jej sprzedażowej skuteczności – a potem co miesiąc płacą za reklamę, której skuteczność pozostawia wiele do życzenia.
Inwestują w stronę, przez którą 'przeciekają' pieniądze, bo przeciekającą stronę można było zrobić szybciej. Audyt UX uszczelnia stronę tak, by każda złotówka na reklamę osiągała swój cel.
Odpowiednie reklamy i pozyskiwanie ruchu to tylko 50% sukcesu. To od Twojej strony (i treści) zależy czy użytkownik skorzysta z tego, co oferujesz.

Nie masz czasu
Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.
Unikasz dużych kosztów
Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.
Potrzebujesz świeżego spojrzenia
Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.
Potrzebujesz konkretów
Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.
Działasz po omacku
Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.
Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb
-
Problem -> Rozwiązanie
Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie przełoży się skuteczność Twojej strony najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.
-
Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy
Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy bym sprawdził, co sprawia, że Twoja strona sprzedaje mniej niż powinna.
-
Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 8 letnim doświadczeniem
Regularnie badam strony klientów i jestem na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi konwersji. Dzięki temu mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę, byś przy tych samych nakładach zarabiał więcej.
-
Koniec z działaniem na ślepo.
Nie będziesz musiał zgłębiać po godzinach tajników optymalizacji konwersji i zgadywać, co zmienić aby poprawić swoją stronę Wskażę Ci konkretnie, co należy zmienić i dlaczego Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.
Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.
Zbadam 96 czynników i wskażę, co należy zmienić, żeby więcej użytkowników zostawało Twoimi klientami.
Struktura strony
(i ułożenie elementów)
Czy struktura Twojej strony jest intuicyjna i zrozumiała dla użytkowników? Czy łatwo jest odszukać informacje na których im zależy?
Czytelność
Czy strona i treści są czytelne? Samo formatowanie tekstu, układ podstron czy użyta czcionka i kolory mają wpływ na to, czy użytkownik wykona działanie na którym nam zależy.
Analityka
Czy (poprawnie) mierzysz zaangażowanie użytkowników na stronie? Czas na stronie, wsp. odrzuceń. Wiesz, które podstrony wymagają poprawy w tym kontekście?
Responsywność
Zakładam, że ponad 50% ruchu na Twojej stronie pochodzi z telefonów. Czy na pewno jest ona dostosowana do urządzeń mobilnych? Badałeś róznice w konwersji z podziałem na urządzenia i rozdzielczość ekranu?
Treści
Czy treści na stronie wyglądają profesjonalnie i są napisane językiem korzyści? Czy też może piszesz sztampowo, nie wyróżniając się niczym od konkurentów?
Formularz / Koszyk
Czy wiesz ile % użytkowników odpada na etapie formularza/koszyka i dlaczego? Znasz najlepsze praktyki, które pozwoliłyby Ci zwiększyć konwersję z dnia na dzień?
Cele
Każda strona powinna mieć cel. Jak najmniej rozpraszaczy, jasne komunikowanie celu poprzez treści, przyciski. Czy jest tak w Twoim przypadku i Twoja strona 'prowadzi użytkowników za rękę' przez cały proces?
Konkurencja
Analizowałeś strony konkurencji? Być może komunikują korzyści w nietypowy sposób lub mają świetne grafki? To kopalnia wiedzy, która może pozwolić Ci poprawić swoją własną platformę sprzedażową.

Sprawdź checklistę audytu UX
Abyś wiedział na co zwracać uwagę na Twojej obecnej i
przyszłych stronach www.
Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 96 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas zmian na
stronie..
Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję jak można sprawdzić poszczególne
elementy. Już sama lista i zastosowanie się do niej pozwoli Ci mieć witrynę 'sprzedażowo lepszą'
od większości przedsiębiorców.
Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt UX Twojej strony www, a otrzymasz:
Konkretną instrukcję pokazującą jak poprawić Twoją stronę, tak abyś zarabiał więcej.
Wiedzę, która pozwoli Ci mieć stronę lepszą niż większość małych i średnich przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs optymalizacji konwersji.
Pełną checklistę z 93 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy optymalizacji strony.
Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.
Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.
Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoją stronę nawet w kilka godzin.
Dlatego oferuję audyt już za 979 zł
Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Kringle.pl

Nunu.pl

Upshift.work

Polidomes.com

RobotZebra

Sklepowacity.pl
Wybierz audyt dla siebie
Audyt UX Strony + Copywriting sprzedażowy 2 podstron
Stworzę też teksty, które podniosą sprzedaż
1799 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie UX strony.
- Osobiście podniosę konwersję na Twojej stronie tworząc teksty (dla 2 podstron), które sprzedają.Jeśli obecnie kierujesz płatne kampanie na stronę, poprawa tekstów podniesie konwersję. Potrzebujesz wyników 'na już'? To pakiet dla Ciebie.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
Bazowy Audyt UX Strony
Idealny dla małych i średnich firm.
979 zł- Wskazanie elementów mających największy wpływ na konwersję na Twojej stronie.Napiszę tylko o istotnych kwestiach. Nie będę przekonywał Cię do testowania różnych kolorów przycisku call to action, czy zmiany rozmiaru czcionki z 11 na 12.
- Doskonały stosunek ceny do jakości.Wiedza z audytu i dodatków jest warta tysiące złotych. To esencja wieloletniego doświadczenia marketingowego.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
-
Checklista z 87 punktami w formacie xlsx. (Dzięki liście wiesz co i gdzie poprawić. Przy przyszłych projektach prześlij ją programiście, aby wiedział na co zwracać uwagę przy tworzeniu strony.
200zł0zł) -
Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (Solidna dawka wiedzy marketingowej w gratisie.
50zł0zł)
Audyt UX Strony + Audyt Google Analytics
Poza stroną, zbadam czy zbierasz poprawne dane.
1689 zł- Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie UX strony.
- Dodatkowo, audyt Twojego konta Google Analytics.
- Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
- Jeśli chcesz stale podnosić konwersję i wiedzieć co działa, Twoja analityka musi być poprawnie ustawiona. Warto o to zadbać.
Co dalej, czyli jak wygląda proces
-
Zamów audyt
Wybierz wariant audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się 'odepnę'.
-
Nadaj dostępy
Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics. Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.
-
Odpręż się
Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na audyt. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.
-
Odbierz audyt i wprowadzaj zmiany, aby Twoja strona sprzedawała lepiej
Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żeby Twoja strona konwertowała lepiej. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.
Najczęściej zadawane pytania
Nie spotkałem jeszcze klienta, którego strona nie mogłaby sprzedawać lepiej. Szczególnie wśród małych przedsiębiorców, gdzie strona traktowana jest jako wizytówka, można wycisnąć z niej naprawdę wiele.
Szybka kalkulacja: jeśli obecnie masz 1000 użytkowników miesięcznie, a Twoja konwersja to 2%, masz 20 klientów miesięcznie. Przyjmijmy, że wartość pojedynczej sprzedaży to 150 zł. Twój przychód to 150*20 = 3000 zł
Jeśli nigdy nie ‘dbałeś’ o swoją stronę i w wyniku zmian z audytu podniesiemy konwersję do 3,5%, to przy tych samych wydatkach na marketing, przy tych samych 1000 użytkownikach, pozyskasz nie 20, a 35 klientów miesięcznie. Przychód wzrośnie z 3000 zł, do 5250 zł (o 75%).
W takim przypadku, koszt audytu zwróciłby się z nawiązką już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu zmian.
Często potrzeba naprawdę niewiele, żeby wygenerować takie (i jeszcze większe) wzrosty.
Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.
Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Twoja strona jest w czołówce stron pod kątem użyteczności i nie znajdę nic znaczącego do poprawy - pogratuluję i zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.
Zmiany na stronie mają często charakter interdyscyplinarny. Do poprawy mogą być teksty, grafika. Potrzebna może być też interwencja programisty. Mam zaufanych specjalistów, z którymi możemy przeprowadzić wdrożenie zmian, natomiast dopiero po audycie jestem w stanie rozpisać ile czasu (jakiego specjalisty) tutaj potrzeba.
Bo dzięki ponad 8 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.
Listę tego, co sprawdzam zobaczysz w checkliście jaką dostarczam razem z zamówionym audytem. Wycinek checklisty jest dostępny jako PDF do pobrania w jednej z sekcji na tej podstronie. Elementów jest wiele, niektóre z nich to czytelność strony, zgodność z najlepszymi praktykami w zakresie użyteczności, wygląd strony na urządzeniach mobilnych, 'jakość' tekstów i inne.
Z mojego doświadczenia, na 99% taki audyt jest Ci potrzebny. Nie spotkałem się jeszcze ze stroną małego lub średniego przedsiębiorcy, z której nie można by 'wycisnąć' dodatkowych % konwersji, czyli podnieść ilość generowanych kontaktów czy zakupów. Jeśli jednak okaże się, że nie widzę w Twojej stronie poważniejszych problemów i pola do poprawy, po prostu zwrócę środki.
Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:
Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.
Jak zdobyłem swoje doświadczenie?
Poprzez ponad 8 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.
W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.
Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.
Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.
Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.
Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.
Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.
Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Podnieś konwersję na stronie i zarabiaj więcej. Nawet za kilkanaście dni, bez wydawania więcej na marketing.
Nic nie ryzykujesz. Jeśli audyt nie spełni Twoich oczekiwań, zwracam 100% środków
Zamów audyt