AUDYT UX STRONY INTERNETOWEJ

Zbadam Twoją stronę i pokażę co zmienić, aby sprzedawała więcej - bez wzrostu wydatków na marketing.

Zatrzymaj użytkowników na dłużej. Zwiększ sprzedaż i liczbę zapytań. Podnieś konwersję.

Spokojnie, nic nie ryzykujesz. Daję 100% gwarancję zwrotu środków jeśli nie będziesz zadowolony.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt?

Przedsiębiorcy często robią stronę po kosztach nie pilnując jej sprzedażowej skuteczności – a potem co miesiąc płacą za reklamę, której skuteczność pozostawia wiele do życzenia.

Inwestują w stronę, przez którą 'przeciekają' pieniądze, bo przeciekającą stronę można było zrobić szybciej. Audyt UX uszczelnia stronę tak, by każda złotówka na reklamę osiągała swój cel.

Odpowiednie reklamy i pozyskiwanie ruchu to tylko 50% sukcesu. To od Twojej strony (i treści) zależy czy użytkownik skorzysta z tego, co oferujesz.

time icon

Nie masz czasu

Wszystkim, lub prawie wszystkim musisz zajmować się sam, więc nie masz czasu na analizowanie sprzedawanych na rynku, 70 stronicowych, 'wypchanych' ładnymi zdjęciami audytów.

money icon

Unikasz dużych kosztów

Twoja firma dopiero się rozwija, więc nie możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na audyt, który bada każdy szczegół Twoich działań.

vision icon

Potrzebujesz świeżego spojrzenia

Żyjesz swoją firmą 24/7, często nie masz z kim porozmawiać na temat Twojego biznesu. Ciężko jest Ci patrzeć na Twoje działania obiektywnie, z szerszej perspektywy.

bullseye icon

Potrzebujesz konkretów

Na tym etapie rzadko kiedy interesuje Cię budowa świadomości marki. Szukasz konkretnych wskazówek, które podniosą Twoją sprzedaż.

brainstorm icon

Działasz po omacku

Nie musisz i nigdy nie będziesz znał się na wszystkim, zwłaszcza w zmieniającym się świecie marketingu. To normalne. Testujesz i sprawdzasz nowe rozwiązania marketingowe, ale wyniki często są losowe i nieprzewidywalne.

Rozumiem Twoją sytuację, dlatego oferuję audyt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Problem -> Rozwiązanie

    Szanuję Twój czas. Dlatego dostaniesz kilka/kilkanaście stron samych konkretów. Skupiam się na tych zmianach, których wdrożenie przełoży się skuteczność Twojej strony najbardziej. Bez zbędnych fajerwerków, rozbudowanych opisów i zdjęć.

  • Kilkaset zł zamiast kilku tysięcy

    Kompleksowe audyty za kilka tysięcy mają sens, ale nie na każdym etapie rozwoju firmy. Koszt mojego audytu to kilkaset złotych. Tyle wystarczy bym sprawdził, co sprawia, że Twoja strona sprzedaje mniej niż powinna.

  • Obiektywne spojrzenie marketera z ponad 7 letnim doświadczeniem

    Regularnie badam strony klientów i jestem na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi konwersji. Dzięki temu mam szeroką perspektywę. Wiem, co działa, jakie są typowe błędy, na co zwracać uwagę, byś przy tych samych nakładach zarabiał więcej.

  • Koniec z działaniem na ślepo.

    Nie będziesz musiał zgłębiać po godzinach tajników optymalizacji konwersji i zgadywać, co zmienić aby poprawić swoją stronę Wskażę Ci konkretnie, co należy zmienić i dlaczego Mogę również wdrożyć te zmiany za Ciebie.

Jeśli chciałbyś zaudytować całość prowadzonych działań marketingowych lub umówić się na konsultacje - daj mi znać. Możemy wspólnie zastanowić się nad jakością Twojej strony internetowej, treści, lub zidentyfkować nowe kanały dotarcia do Twoich Klientów. Chętnie polecę Ci też świetnych specjalistów zajmujących się prowadzeniem kampanii w konkretnych kanałach.

Zbadam 96 czynników i wskażę, co należy zmienić, żeby więcej użytkowników zostawało Twoimi klientami.

Struktura strony <br>(i ułożenie elementów)

Struktura strony
(i ułożenie elementów)

Czy struktura Twojej strony jest intuicyjna i zrozumiała dla użytkowników? Czy łatwo jest odszukać informacje na których im zależy?

Czytelność

Czytelność

Czy strona i treści są czytelne? Samo formatowanie tekstu, układ podstron czy użyta czcionka i kolory mają wpływ na to, czy użytkownik wykona działanie na którym nam zależy.

Analityka

Analityka

Czy (poprawnie) mierzysz zaangażowanie użytkowników na stronie? Czas na stronie, wsp. odrzuceń. Wiesz, które podstrony wymagają poprawy w tym kontekście?

Responsywność

Responsywność

Zakładam, że ponad 50% ruchu na Twojej stronie pochodzi z telefonów. Czy na pewno jest ona dostosowana do urządzeń mobilnych? Badałeś róznice w konwersji z podziałem na urządzenia i rozdzielczość ekranu?

Treści

Treści

Czy treści na stronie wyglądają profesjonalnie i są napisane językiem korzyści? Czy też może piszesz sztampowo, nie wyróżniając się niczym od konkurentów?

Formularz / Koszyk

Formularz / Koszyk

Czy wiesz ile % użytkowników odpada na etapie formularza/koszyka i dlaczego? Znasz najlepsze praktyki, które pozwoliłyby Ci zwiększyć konwersję z dnia na dzień?

Cele

Cele

Każda strona powinna mieć cel. Jak najmniej rozpraszaczy, jasne komunikowanie celu poprzez treści, przyciski. Czy jest tak w Twoim przypadku i Twoja strona 'prowadzi użytkowników za rękę' przez cały proces?

Konkurencja

Konkurencja

Analizowałeś strony konkurencji? Być może komunikują korzyści w nietypowy sposób lub mają świetne grafki? To kopalnia wiedzy, która może pozwolić Ci poprawić swoją własną platformę sprzedażową.

Laptop z checklistą audytową

Sprawdź checklistę audytu UX

Abyś wiedział na co zwracać uwagę na Twojej obecnej i
przyszłych stronach www.

Poniżej zamieszczam wycinek pliku pdf - listy 96 elementów, które sprawdzam i oceniam
podczas audytu. Pełną checklistę otrzymasz wraz z audytem, dzięki czemu w przyszłości
będziesz wiedział do których elementów przywiązywać szczególną wagę podczas zmian na
stronie..

Poza wypisaniem elementów, jest tam również instrukcja - wskazuję jak można sprawdzić poszczególne
elementy. Już sama lista i zastosowanie się do niej pozwoli Ci mieć witrynę 'sprzedażowo lepszą'
od większości przedsiębiorców.


Podsumujmy. Zamów szyty na miarę audyt UX Twojej strony www, a otrzymasz:

check icon

Konkretną instrukcję pokazującą jak poprawić Twoją stronę, tak abyś zarabiał więcej.

check icon

Wiedzę, która pozwoli Ci mieć stronę lepszą niż większość małych i średnich przedsiębiorców. Audyt i dodatki potraktuj jak inwestycję w biznes - praktyczny, ekspresowy kurs optymalizacji konwersji.

check icon

Pełną checklistę z 93 punktami, żebyś wiedział co badałem i na co zwracać uwagę w przyszłości przy optymalizacji strony.

check icon

Dodatek zawierający 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online, Na dobry początek.

Na ile wyceniasz taką wiedzę? Konkurencja dostarcza kompleksowe audyty w cenie kilku tysięcy złotych.

Ja zwracam uwagę tylko na elementy, które naprawdę mogą poprawić Twoje wyniki. Opracowałem proces, który w połączeniu z moim doświadczeniem sprawia, że jestem w stanie przeanalizować Twoją stronę nawet w kilka godzin.

Dlatego oferuję audyt już za 979 

Wciąż się zastanawiasz? Zobacz, co mówią ci, którzy już zamówili

Maciej Bukowiec
Z Robertem współpracuję już od dobrych kilku lat przy obsłudze reklamowej dwóch sklepów internetowych. Zakres prac to między innymi Google Ads, Facebook Ads, SEO, a także wytyczne dotyczące zmian samych sklepów. Świetna komunikacja i szerokie spojrzenie wychodzące poza "rolę" i wskazujące, co jeszcze można zrobić, aby rozwinąć biznes.

Maciej Bukowiec

Kringle.pl

Rafał Konarzewski
Działaliśmy z Robertem przy wielu projektach. Sklepy internetowe, serwisy usługowe, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Robert to przykład marketera kompletnego - patrzy na cały biznes i znajduje sposoby na jego poprawę. Wychodzi z inicjatywą, rozmawia technicznie z programistami, mając jednocześnie wyczucie w tworzeniu treści "pod klienta".

Rafał Konarzewski

Nunu.pl

Kamil Kamiński
W trakcie moich biznesowych działań przewinęło się wielu "speców" od marketingu. Z Robertem konsultowałem się kilkukrotnie, zawsze otrzymując ciekawe wnioski do zastosowania w firmie. Dawka strategicznej wiedzy podana w przystępny sposób. Widać, że to doświadczony gość, który siedzi w tym na co dzień.

Kamil Kamiński

Upshift.work

Karolina Bertman
Działamy w niszowym biznesie, świetnie znamy branżę, a naszym głównym kanałem pozyskiwania ruchu były wyszukiwarki (SEO). Osiągnęliśmy jednak "sufit" i szukaliśmy doświadczonego konsultanta, który wskaże jak rozwinąć nasz międzynarodowy, oparty o wiele domen biznes. Polecono nam Roberta i był to dobry wybór -  wskazał nam drogę, rozpisując wszystkie elementy w czytelny sposób i pokazując, jak wiele możemy jeszcze zrobić.

Karolina Bertman

Polidomes.com

Krystian Szastok
Robert działał ze mną przy dziesiątkach projektów SEO dla anglojęzycznych klientów - pomogłem mu zdobyć wiedzę w tym zakresie. Audyty SEO, poszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, analiza stron i treści - stało się to dla niego chlebem powszednim. Jako osoba rzetelna i dobrze pracująca z innymi, Robert koordynował też prace kilkuosobowego zespołu. Dobrze wspominam naszą współpracę!

Krystian Szastok

RobotZebra

Piotr Iwanicki
Roberta znam od strony jego wiedzy w zakresie e-commerce, SEO i płatnych reklamach Google Ads w branży deweloperskiej. Zwraca uwagę na detale, starał się też dogłębnie poznać biznes przed odpaleniem reklam, tak aby wykorzystać budżet w efektywny sposób. No i prywatnie jest sympatycznym gościem. Krótka rozmowa wystarczy, aby się o tym przekonać. Polecam również za świetny stosunek jakości do ceny usług.

Piotr Iwanicki

Sklepowacity.pl

Wybierz audyt dla siebie

Audyt UX Strony + Copywriting sprzedażowy 2 podstron

Stworzę też teksty, które podniosą sprzedaż

1799 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie UX strony.
  • Osobiście podniosę konwersję na Twojej stronie tworząc teksty (dla 2 podstron), które sprzedają.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
Zamów audyt i teksty

Bazowy Audyt UX Strony

Idealny dla małych i średnich firm.

979 
  • Wskazanie elementów mających największy wpływ na konwersję na Twojej stronie.
  • Doskonały stosunek ceny do jakości.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Checklista z 93 punktami w formacie xlsx. (200zł 0zł)
  • Bonus: 11 prostych do wdrożenia, sprawdzonych taktyk podnoszących konwersję i sprzedaż online. (50zł 0zł)
Zamów audyt

Audyt UX Strony + Audyt Google Analytics

Poza stroną, zbadam czy zbierasz poprawne dane.

1689 
  • Wszystkie elementy zawarte w bazowym audycie UX strony.
  • Dodatkowo, audyt Twojego konta Google Analytics.
  • Sprawdzenie zmian po wdrożeniu.
  • Jeśli chcesz stale podnosić konwersję i wiedzieć co działa, Twoja analityka musi być poprawnie ustawiona. Warto o to zadbać.
Zamów audyt
najczęściej wybierany
6% rabatu w zestawie

Co dalej, czyli jak wygląda proces

  1. ikona kroku

    Zamów audyt

    Wybierz wariant audytu, metodę płatności i opłać zamówienie. W mailu potwierdzającym otrzymasz fakturę VAT oraz instrukcję pokazującą jak przyznać odpowiednie dostępy, abym mógł zacząć działać. Dostępy są mi potrzebne tylko na czas przygotowania audytu, później osobiście się 'odepnę'.

  2. ikona kroku

    Nadaj dostępy

    Korzystając z instrukcji, którą otrzymasz w mailu, przyznaj mi dostępy do Google Analytics. Jeśli będziesz miał problemy z tym krokiem - zadzwoń lub napisz, przeprowadzę Cię przez ten proces.

  3. ikona kroku

    Odpręż się

    Od momentu nadania dostępów mam 5 dni roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów) na audyt. W tym czasie odpręż się i poczekaj na wynik.

  4. ikona kroku

    Odbierz audyt i wprowadzaj zmiany, aby Twoja strona sprzedawała lepiej

    Po maksymalnie 5 dniach roboczych (8 jeśli wybrałeś jeden z droższych wariantów), wrócę z audytem. To czas by zadać pytania, a przede wszystkim, by wprowadzić sugerowane zmiany tak, żeby Twoja strona konwertowała lepiej. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia na tym etapie, bez obaw - polecę zaufane osoby, które wdrożą zmiany.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (znajdziesz ją niżej na tej stronie). Możesz też napisać lub zadzwonić.

Najczęściej zadawane pytania

Nie spotkałem jeszcze klienta, którego strona nie mogłaby sprzedawać lepiej. Szczególnie wśród małych przedsiębiorców, gdzie strona traktowana jest jako wizytówka, można wycisnąć z niej naprawdę wiele.

Szybka kalkulacja: jeśli obecnie masz 1000 użytkowników miesięcznie, a Twoja konwersja to 2%, masz 20 klientów miesięcznie. Przyjmijmy, że wartość pojedynczej sprzedaży to 150 zł. Twój przychód to 150*20 = 3000 zł

Jeśli nigdy nie ‘dbałeś’ o swoją stronę i w wyniku zmian z audytu podniesiemy konwersję do 3,5%, to przy tych samych wydatkach na marketing, przy tych samych 1000 użytkownikach, pozyskasz nie 20, a 35 klientów miesięcznie. Przychód wzrośnie z 3000 zł, do 5250 zł (o 75%).

W takim przypadku, koszt audytu zwróciłby się z nawiązką już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu zmian.

Często potrzeba naprawdę niewiele, żeby wygenerować takie (i jeszcze większe) wzrosty.

Daję sobie 5 dni roboczych na dostarczenie Ci gotowego audytu, natomiast zwykle wracam po 2-3 dniach roboczych. W przypadku złożenia zamówienia na kilka audytów, czas realizacji wydłuża się o 2 dni robocze za każdy kolejny audyt. Dla przykładu, jeśli zamówisz 2 audyty, czas jaki daję sobie na wykonanie pracy to 7 dni roboczych. W przypadku 3 audytów, będzie to 9 dni roboczych, i tak dalej.

Nie spotkał mnie jeszcze taki scenariusz. Natomiast jeśli okaże się, że Twoja strona jest w czołówce stron pod kątem użyteczności i nie znajdę nic znaczącego do poprawy - pogratuluję i zwrócę Ci środki. Gwarancja ta obowiązuje przez 15 dni od dnia dostarczenia audytu.

Zmiany na stronie mają często charakter interdyscyplinarny. Do poprawy mogą być teksty, grafika. Potrzebna może być też interwencja programisty. Mam zaufanych specjalistów, z którymi możemy przeprowadzić wdrożenie zmian, natomiast dopiero po audycie jestem w stanie rozpisać ile czasu (jakiego specjalisty) tutaj potrzeba.

Bo dzięki ponad 7 letniemu doświadczeniu i setkom kont, które widziałem - wiem na co patrzeć. Stworzyłem proces, który pozwala mi analizować konto szybko i skutecznie. Nie skupiam się na mało znaczących detalach, nie wrzucam niepotrzebnych zdjęć i wykresów. Audyt jest minimalistyczny, ale do bólu praktyczny. Problem -> rozwiązanie, i tyle. Poza tym jestem freelancerem, nie ponoszę więc kosztów, jakie ponosi agencja (pracownicy, biuro, itd). W końcu, to rozwiązanie dla małych i średnich firm - wiem, że nie musisz mieć kilku tysięcy na audyt. Ta cena to kompromis, który pozwala mi zarobić tyle, bym chciał to robić, a jednocześnie nie wydrenuje Cię finansowo i pozwoli zwiększyć sprzedaż niskim nakładem. Myślę, że to uczciwa wymiana.

Listę tego, co sprawdzam zobaczysz w checkliście jaką dostarczam razem z zamówionym audytem. Wycinek checklisty jest dostępny jako PDF do pobrania w jednej z sekcji na tej podstronie. Elementów jest wiele, niektóre z nich to czytelność strony, zgodność z najlepszymi praktykami w zakresie użyteczności, wygląd strony na urządzeniach mobilnych, 'jakość' tekstów i inne.

Z mojego doświadczenia, na 99% taki audyt jest Ci potrzebny. Nie spotkałem się jeszcze ze stroną małego lub średniego przedsiębiorcy, z której nie można by 'wycisnąć' dodatkowych % konwersji, czyli podnieść ilość generowanych kontaktów czy zakupów. Jeśli jednak okaże się, że nie widzę w Twojej stronie poważniejszych problemów i pola do poprawy, po prostu zwrócę środki.

Jeśli potrzebujesz audytu innych obszarów marketingu, sprawdź też:

Audyt Google Ads

Google Ads nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt SEO

Czy obecna agencja
'dowozi' wyniki?

Sprawdź

Audyt Facebook Ads

Facebook nie sprzedaje?
Sprawdzę dlaczego.

Sprawdź

Audyt Google Analytics

Podejmuj decyzje biznesowe
w oparciu o dane.

Sprawdź

Otrzymasz też 5% rabatu na zamówienie za każdy kolejny audyt - dwa audyty to rabat 5%, trzy audyty to 10% taniej.

Jak zdobyłem swoje doświadczenie?

Poprzez ponad 7 lat praktyki w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

W tym czasie zbadałem setki stron i kont reklamowych.

Rozwinąłem portal randkowy na rynku polskim, włoskim i francuskim, obracając budżetami marketingowymi w wysokości 40-50 tys. zł miesięcznie.

Przez 2 lata zarządzałem zespołem w niewielkiej, brytyjskiej agencji SEO.

Jako manager marketingu rozwinąłem polską markę ubrań dla kobiet.

Pracuję też w agencji reklamowej, gdzie jako strateg opowiadam o marketingu w przystępny sposób.

Znam więc perspektywę klienta i przedsiębiorcy, co sprawia, że patrzę na temat całościowo, a moje działania mają jeden cel - podnieść sprzedaż firm z którymi pracuje.

Moim celem jest wyposażenie małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli im świadomie prowadzić działania online.

Moje certyfikaty:

certyfikat google
certyfikat google
certyfikat hubspot
certyfikat youtube
certyfikat go.pl

Podnieś konwersję na stronie i zarabiaj więcej. Nawet za kilkanaście dni, bez wydawania więcej na marketing.

Nic nie ryzykujesz. Jeśli audyt nie spełni Twoich oczekiwań, zwracam 100% środków

Zamów audyt
człowiek stojący przed wykresem ze wzrostem sprzedaży